Waarom zijn je berichtjes ineens weg Brio ?
Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!
Waarom zijn je berichtjes ineens weg Brio ?
Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!
Brio heeft haar eerste berichtje en een berichtje daarna weggehaald, dus het klopt dat er geen touw meer aan vast te knopen is. Het ligt niet aan jou Nathalie! Je bent gewoon nog helemaal helder!
Groetekes, Sje
haha sorryyy… ik had het weggehaald want ik d8: kben al geholpen en kom er wel uit!! hihihi… nou uuhmZzz wie gooit er iets in de groep dat we verder kunnen kletsen
Maar zo staan onze berichtjes er wel heel raar natuurlijk! Dus ik zou zeggen, gooi de boel maar weer terug in de groep!
Groetekes, Sje
Ja idd… maar ik deedt dit nooit, en d8 dat jullie de enige 2 waren voor deze topic… nu snap ik et een beetje… maaruhmzzz terug gooien??? dat kan niet toch? of bedoel je lekker opnieuw typen??? Da’s balen…
Nou mijn vraag int kort was: wat nou als ik overlijdt mag ik dan bepalen wie de voogd krijgt? mijn man is geen vaderfiguur en heeft al aangegeven dat ie dat gwn niet kan en wil… 2u oppassen als ik moet werken soms wilt ie al niet en dan moet ik haar steeds naar mijn ouders brengen… maar wat nou als ik et vastleg bij de notaris dat mocht ik alleen overlijden dat mn dochter naar iemand anders gaat met mijn en zijn handtekening… en hij bedenkt zich als ik er niet meer ben? Ik weet dat het erg misgunnend klinkt maar verantwoordelijkheids en papa-gevoel ontbreekt echt bij hem… ze is bijna 2jr en je kunt stellen dat ik haar echt alleen heb opgevoed. Velen denken dan: wat doe je nog bij hem??? maar waarschijnlijk is ons huwelijk ook binnenkort afgelopen… maar voor de duidelijkheid is gun het hem wel als ik wist dat hij een goeie vader zou zijn…en dat is hij helaas niet!!!
NOU NU ZIJN JULLIE OP DE HOOGTE hihihi
Nu is het weer duidelijk voor iedereen.
Nee hoor, wij zijn niet de enigen op dit topic. We zijn met z’n allen, voor alle topics en waar we kunnen helpen, helpen we!
Dank voor het opnieuw intypen van het berichtje. Zo kan iedereen er weer een touw aan vastknopen en wie weet komen er nog meer gouden tips voor je.
Heb je al contact opgenomen met een notaris, of nog niet aan toegekomen?
Alle sterkte trouwens in je huwelijk. Ik kan me voorstellen dat het je op een gegeven moment op gaat breken. Mocht je je hart willen luchten, kan altijd hier op Ikkeben. Digitale steun is ook steun en dat blijkt vaak erg goed te werken.
Groetekes, Sje
Gewijzigd door - Sje op 11 Jul 2007 21:46:37
Dat is nogal wat, wat je verteld.
Dat moet echt verschrikkelijk voor je zijn dat je er zo alleen voor staat en je man geen vaderfiguur is.
Ik kan me heel goed voorstellen dat dit je bezighoudt.
Misschien ben je er zelf al over uit dat hij dat nooit zal worden maar mijn gedachtte is dat het nog wel kan komen dat hij zich als een vader gaat voelen naarmate je kindje ouder wordt.
Dat hoor je vaker dat mannen pas een band met hun kind krijgen als het wat groter is ( drie jaar ) en als ze er wat meer mee kunnen ondernemen.
Maar goed, dat was jouw vraag niet maar ik had wel na het lezen van je verhaal de behoefte om dat bij jou terug neer te leggen.
Misschien iets om over na te denken ?
Maar alleen jij weet hoe hij echt is en als jij inschat dat dit echt het beste is, mocht jou wat overkomen dan wens ik je veel succes bij het regelen van dit soort zaken. Als het om je kinderen gaat is het zeker heel verstandig om over dit soort dingen na te denken. Dat bewijst alleen maar dat je een sopergoede moeder bent.