T/m maat 62 heb ik alles bewaard, van allebei. Dat zijn echt van die iniminikleertjes… Echt nog een beetje tastbare herinnering van de babytijd
Dat gaat écht niet weg!!
Maar met de grotere maten heb ik niet zoveel moeite. Als ik daar een ander blij mee kan maken doe ik dat graag.
Ik verkoop niks, vind het zo’n gedoe om alles op de foto te zetten, prijs bedenken en - als je al wat verkoopt -, controleren of het betaald is, opsturen etc. Pfff laat maar
dat kost me teveel moeite voor kleertjes die toch weinig opbrengen, want op MP wil iedereen alles voor een prikkie hebben… terwijl het écht nog goed spul is!
Maar kreeg laatst een berichtje van iemand, die weer iemand kende die het niet zo breed had, en nog op zoek was naar kleertjes: Prima
Dus heb gisteren een grote doos vol meidenkleren maat 74-80 naar het postkantoor gebracht.
Daar heb ik dan geen hormonale/emotionele moeilijkheden meer mee ![]()
Maar wiegje enzo gaat ook niet weg hoor!
Kinderwagen heb ik trouwens wel weggedaan, ik was dat ding zo zat! Stond gigantisch in de weg… En mocht er ooit nog een derde komen, wil ik toch een andere wagen.

Kinderen zijn geboren naäpers, ze gedragen zich precies als hun ouders, ondanks alle pogingen ze goede manieren bij te brengen.
(Joh 13:15)