Wanneer heeft een kindje een volledig gebit. Dus niet alle tanden en 4 kiezen(die andere 4 komen erg laat toch) Damian heeft nu namelijk zijn laatste hoektand ook door. Denk al een tijdje want hij is al aardig groot maar viel me vanmiddag ineens op
Volledig gebit?
Volgens mij is het gebit ongeveer rond 2 jaar compleet. Maar goed dat is een gemiddelde natuurlijk. mijn zoontje is nu 25 maanden en is met z’n laatste kiezen bezig.
groetjes ramona
Dion moet nu nog de achterste kiezen en dan heeft hij alles. In het boekje van het CB staat een schema wanneer ze ongeveer binnenkomen.
volgens : de boekjes
moet het gebit voor hun 2e verjaardag compleet zijn.
nouja moet moet… niks moet maar in ieder geval hoort het rond de 2e verjaardag compleet te zijn. rico had zijn gebitje compleet met 20 mnd geloof ik
Nora heeft de laatste 4 kiezen afgelopen kerstvakantie gekregen, toen ze ziek was. Dus toen was ze 2 jaar en 3 maanden. De rest van haar tanden en kiezen had ze heel snel, dus ik vond het lang duren, maar ze zijn er nu!
Liefs!
Het wisselt per kind…het ene kind is al ruim voor zijn tweede klaar (met ook de laatste 4 kiezen), de ander doet er langer over. De onze was een vlotte maar ik ken twee kleine meisjes die met 2 1/2 nog de laatste vier kiezen moeten krijgen (en ze zijn nog niet in aantocht…).
hier gaat het een beetje raar. Hij heeft boven 4 tanden en beneden 2 en nu zijn er ineens 2 kiezen door…
22-12-2009 colin geboren
Lisa gaat “volgens het boekje” en wij zitten nu te wachten op de laatste 2 kiezen boven… ik denk dat zij voor d’r 2e verjaardag (eind april) wel klaar is…