Volgens mij komen er 4 tandjes boven in 1 keer pff

Dion zijn bovenkaak is al een tijdje wat dikker en de slabbetjes kletsnat. Ik zie nu gewoon 4 tanden zitten ze moeten alleen nog even door het laatste stukje tandvlees. Tot nu toe geen rode billen of huilen hopen dat het zo blijft want met 4 tegelijk is toch best heftig.
Heeft iemand ervaring met zoveel tanden in een keer erdoor krijgen. De onderste twee heeft hij geen last van gehad.

Volgens mij heeft Tim van Sandra1980 op een gegeven moment vier kiezen tegelijk gekregen. Daar was 'ie goed ziek van. Ik heb er gelukkig geen ervaring mee. Fijn dat Dion er geen erge last van heeft. Hopelijk zijn ze snel door!

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Behalve de voortanden onder en boven is de rest hier allemaal in vieren gekomen. 4 snijtanden, 4 kiezen, 4 hoektanden. Alleen der laatste kiezen weet ik niet. Der snij en hoektanden heeft ze veel last van gehad. Ineens heel hoge koorts en beide keren met pcm naar bed. Der snijtanden viel relatief mee. Het is even vervelend maar ze zijn er wel in een keer vanaf.

Groetjes,

Michèle

@Michèle
Waren ze de tanden/kiezen toen ook al echt te zien of was dit voor dat alles in zicht was zeg maar. Het is wel wat je zegt ben je er wel sneller af en je kunt beter iets meer last hebben dan vaker en minder. Tenminste als ik naar mezelf kijk dan. We wachten met spanning af. Ze krijgen in een keer zo’n ander koppie als er wat meer tanden te zien zijn.

wat is pcm? hier geen ervaring ermee. tot nu toe nog maar 2 tandjes en daar zat maar een weekje tussen. dus ze kwamen niet tegelijk. jeetje wat heftig zeg! ik wens je en je kleine heel veel sterkte ermee! bah tandjes…toch moet het gebeuren

Lilypie First Birthday tickers

pcm = paracetamol

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

@mama Selma
pcm is paracetamol

Dank je hoop dat hij net als zijn ondertanden niet veel last heeft, deze kwamen een dag na elkaar

cool dank voor de uitleg hihi

Lilypie First Birthday tickers

Als ze eenmaal door waren als was het maar een puntje was het grootste leed wel geleden, maar daarvoor kon het drama zijn. Nu is het wachten op de laatste kiezen en soms hebben we een paar ramp dagen en dan gaat het weer en dan is het weer rustig en zo sukkelen we verder.

En ja ze zijn ineens baby af met tanden

Groetjes,

Michèle

Nummer 1 is er door en nummer 2 komt morgen kan die nog net niet voelen. Dion heeft tot nu toe alleen een rode wang hopen dat het daar bij blijft

Gewijzigd door - pranger7 op 14 Jun 2010 20:26:28