Volgens Dylano wortelen

voor konijnen zijn Je kunt natuurlijk van alles proberen om ze niet te hoeven eten

Hier krijg ik echt iedere ochtend de vraag van wat eten we, dus nu ging het vis met worteltjes (vind hij niet lekker maar zijn piraat naar voren wil hij wel natuurlijk) dus zei hij dus maar wortels zijn voor konijnen moest er gruwelijk om lachen.

Liefs Michelle

hahaha, goede beredenering! en idd ze verzinnen alles om ze maar niet te hoeven eten, dat had rico dus met broccoli (en nee hij had nog nooit sesamstraat gezien) en hij zei dat het bomen waren en dat hij dat niet gaat eten.

Haha! Terwijl konijnen nooit wortels eten van nature

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

quote:
hahaha, goede beredenering! en idd ze verzinnen alles om ze maar niet te hoeven eten, dat had rico dus met broccoli (en nee hij had nog nooit sesamstraat gezien) en hij zei dat het bomen waren en dat hij dat niet gaat eten.

Dan heeft ie vast Hoela en Hoep gekeken, daar was laatst ook een brocoliboom!!!

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers

Heerlijk van die kinderlogica!
Heeft ie uiteindelijk nog van de worteltjes gegeten of werd dat m niet meer?

Groetjes Carolien.

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers

Haha wel slim van hem om te zeggen.

Groetjes,
Sandra

Pff ja hij heeft 3 hele kleine worteltjes op met heelll veelll appelmoes. Hij vind ze echt niet lekker.

Nu moet hij dan als het gaat natuurlijk 3 stuks eten, hij is 3 jaar. Dus 3 wortels, 3 erwten, 3 boontjes. Bij groente die hij wel eet (gelukkig het meeste) is het wel meer hoor.

Liefs Michelle