Bo vindde nieuwe cd vanvolbeat we gaaf zijn er nog mee kinderen die gitaarrock/metal muziek mooi vinden? dt is trouwes de pappa van bo
liefs woezel
Bo vindde nieuwe cd vanvolbeat we gaaf zijn er nog mee kinderen die gitaarrock/metal muziek mooi vinden? dt is trouwes de pappa van bo
liefs woezel
Geen idee, dat luisteren wij eigenlijk nooit.
Maar Seth was gister wel aan het dansen bij ons op het plein, waar de sinterklaasmuziek aanstond
Liefs, Anne
Toevallig heb ik Volbeat vorige week bij een vriendin gehoord die een Ladies night hield. Ik vond het wel leuk en tja… Lisa rockt op alles wat een beat heeft hahahaha!
Geen idee of Erik het leuk zou vinden, we hebben het hem nog nooit laten luisteren. Waarschijnlijk omdat we het zelf geen mooie muziek vinden
Groetjes,
M
een voor de duidelijkheid, dit was papa met liters bier op!!! hahahahhahaha, ik kjk nu even op ikkeben, en ik zie dat mijn man dus gisteren na terug komst van de verjaadag zich hier heeft uitgeleefd!! hahahahahaha
liefs woezel
Hihihi dat verklaard dan gelijk de onduidelijkheid in het bericht… Ik las het gisteravond al, en dacht nog, zoveel schrijffouten en ontbrekende leestekens! haha!
Maar hier word ook flink gerockt hoor! Alles wat muziek heet is hier goed, van polka tot hardcore tot metal
Groetjes Anouk
hahaha ! lache toch , ik moet zeggen dat ik het zelf nie op zou zetten, wij hebben hier een klein gabbertje gecreert… die houd van hardcore… hahahaha
He 's avonds een poes 's morgens een poes he zoals Barbie zegt
Maar morgan is gek op metalica, depeche mode, lady gaga (helaas) david Guetta dus wel met duidelijk swingbare tonen
Groetjes,
Michèle
Volbeat? Nooit van gehoord! Hier is het toch vooral K3 en Lady Gaga. Die Lady vind ik zelf ook erg leuk, dus bij ons gaat 'ie keihard dan! Bad romance lalalalala! En Eva vindt de goude ouwe ‘You’re my heart, you’re my soul’ van Modern Talking ook geweldig, heb ik laatst een topic over geopend! Lekker swingen met die hap!
Groetjes Rainbow, trotse mama
Ja hoor, Hylke vindt “hardere” muziek net zo leuk als z’n pa.
Hier staat dan ook regelmatig wat heftigers op dan
K3, Kinderen voor Kinderen enzo…
M.