kon je ook niet weten Mriek, want ik had het nog niet op ikkeben geschreven ![]()
Ik had al wel eerder een topic over AFLP gestart, dat ik vermoedde dat ik dat had gehad tijdens mijn zwangerschap van Bo, en dat ik hiermee naar de arts zou gaan, maar ik had het vervolg hier nog niet opgeschreven. Ik denk dat ik er nog niet helemaal klaar voor was, als je het opschrijft maakt het ergens wel erg defintief, en dat was het al, maar zoals je al aangeeft, het is een rouwproces waar je dooheen gaat.
Van de week heb ik bv alle kleren van Bo vanaf maat 62 tot aan zijn vorige maat uitgezocht en meegegeven aan een collega. haar zus heeft namelijk ook een zoontje van 4 maand, ook prematuur geboren, en kon het goed gebruiken. maar dan zoek je alles uit, en dan kom je zijn eerste kleertjes tegen, zijn mutsje, zijn kerst rompertje, die ik perse wilde hebben omdat hij net een dag of 2 voor kerst thuis zou komen uit het ziekenhuis en hij dus de kerst thuis zou vieren, maar achteraf het echt een afschuwelijk ding is, en nog wat andere dingen waar ik echt geen afstand van kan doen, en ook de nodige tranen hebben opgewekt. En Zijn baby speelgoed, die toch nooit meer gebruikt zal worden, daar hebben we niks aan, dus weg er mee. Ik vond het wel moeilijk, maar ik ben ook wel het type dat het dan ook meteen dan wil aanpakken , onderdeel van het afsluiten, alhoewel dat nog wel even duurt hoor , voordat het echt afgesloten is. We hebben ook de baby kamer van Bo dus nu op MP gezet, misschien dat we er nog wat voor krijgen, en dan wordt het een was/strijk kamer… allemaal dingen die me echt aangrijpen, maar het is beter om het nu te doen dan het maar aan te laten klooien, en uit te stellen, dan kan ik het ook niet verwerken…
Daarnaast wacht ik dus even 14 november af, en daarna eventueel een afspraak maken bij de gyn, voor een sterrilisatie, want als het zo gevaarlijk voor mij is om weer zwanger te worden, dan wil ik ook niet meer het risico lopen om toch per ongeluk zwanger te worden, en dan een keuze te maken, want ik wil niet voor een dergelijke keuze staan.
Dus voorlopig zitten we ook wel even in de medische molen, maar goed, het is wel beter dat we het laten uitzoeken.
liefs woezel