Voetjes, schoentjes

Sinds een tijdje valt het mij op dat mijn dochtertje wat raar loopt als ze schoenen aan heeft.

Dat is eigenlijk gekomen, sinds haar laarsjes niet meer goed zitten…
We hadden 1 paar goeie schoentjes, en voor onder een jurkje een paar laarsjes.
In het begin allemaal prima, maar na een tijdje werd de schacht van de laarsjes slap zeg maar, en liep ze steeds met dr hielen op de achterkant, die dus dubbel ging. (hmm staat er een beetje vaag. Wel begrijpelijk?)

Ik dacht dat het aan de laarsjes lag… dus wij naar de schoenenwinkel, nieuwe laarsjes passen, ik kwam er niet uit qua maat, dus verkoopster gevraagt voor hulp.
Die wees me er op dat haar voetjes er helemaal niet goed in kwamen!
Ze heeft een hele hoge wreef, en haar hiel komt dus helemaal niet op het voetbed tijdens het lopen!! Eigenlijk kan ze dus helemaal geen laarsjes aan.

Wat ben ik stom geweest!!! Ik heb mn kind gewoon maandenlang (niet elke dag hoor) op laarsjes laten lopen die helemaal niet goed zijn voor haar voetjes.

En nu lijkt ze dus ook slecht te lopen op haar goeie schoenen…
Het is niet zo dat ze mank loopt hoor, maar ze zwabbert zeg maar met dr benen naar buiten.

Of let ik er nu gewoon te veel op en valt t allemaal wel mee? 't kan natuurlijk ook komen dat ze anders loopt omdat ze steeds meer begint te rennen…
Maar ik zie wel verschil tussen met schoentjes en zonder…

Ik zal inderdaad nog eens een andere schoenenwinkel binnenlopen eerst voor advies.
CB weinig zin in, hahah.

Een paar weken geleden zouden we huisbezoek krijgen van CB maar heb dat afgebeld, werd meegevraagd om wat leuks te gaan doen en had toch al helemaal geen zin in dat bezoek. Bah, net of je gecontroleerd wordt. Heb dus ook geen nieuwe afspraak gemaakt.
Maar goed… ze waren er dus niet zo blij mee dat ik afbelde dus heb niet zo’n goeie beurt gemaakt daar .

Nu moet ze pas weer met 2 jaar er naar toe.

Dr andere schoentjes zijn geen hele dure ofzo, maar wel een heel soepele zool, en verder helemaal leer. Volgens mij hebben die voetjes normaal verder niet veel nodig.
Maar wat je zegt over dat t misschien een beetje pijn doet zit wel wat in.

Binnen loopt ze altijd op sokjes of blote voeten.
Mijn moeder had pantoffeltjes gekocht met een harde zool, maar die wil ik inderdaad liever niet dat ze die aan doet. Maar ivm tocht over de grond is het wel lekker als ze wat extra’s aan heeft. Dus heb nu volledig stoffen slofjes voor daar. Dat moet kunnen toch