Voetjes eerst

Jesse wil altijd heel graag op de bank spelen en zitten. Dit mocht nooit van mij, omdat hij altijd met een duikvlucht eraf ging. Hij snapte natuurlijk niet dat hij eerst met zijn voetjes moet.
Sinds gister snapt hij het wel en nu is het de hele dag bank op bank af. Scheelt een hoop frustratie . Ook kan hij sinds een paar dagen zelf opstaan zonder zich aan iets vast te houden. Zou hij dit in de sprongentijd geleerd hebben?

liefs

Lilypie Second Birthday tickers

Ha ha ha Morgan lukt het nog steeds niet om erop te klimmen en als ze er op wil gaan staan zeggen wij met de billen op de bank en anders op de grond. Straks als ze wel kan klimmen is het ook niet de bedoeling dat ze erop gaat spelen en zo een verkeerde draai en ze ligt er als nog naast.

Groetjes,

Michèle

Hij mag van mij ook alleen maar een boekje lezen en en gewoon zitten op de bank. Hij haalt anders veelste gevaarlijke dingen uit

Liefs

Wat schattig…

Jurian zit nu op een omgekeerde speelgoed bak … daar is hij al heel wijs mee. Voor in het nieuwe huis hebben we een leren (mini) stoel gekocht… dus denk dat hij de koning te rijk is straks!

Ik ben ook van plan om zo’n mini stoel te gaan kopen Waar heb jij hem gehaald?

Liefs

Zal je even mailen … mag nl niet online…

Is goed.

Heb je hem gekregen? Geef even je reactie via ikkeben wat je ervan vind… ben reuze benieuwd…

Sandra heb jij hem nog besteld? Of… toch maar niet!?

Heb hem niet gehad. Ik zal je even m’n andere mail adres mail ok

Liefs

Goed van 'm! Hier gaat Erik wel met armen eerst. Hij heeft z’n handjes op de grond en glijdt dan met z’n lichaam van de bank en ‘loopt’ ondertussen met z’n handjes naar voren. Onze body-builder, haha. Laatst kukelde hij dus echt hard van de bank…schaam schaam. Even niet kijken en het was een achterwaartse salto en daarna hard brullen. Blijkbaar was 'ie snel gaan staan en toen gevallen. Dus dat moet niet opnieuw gebeuren…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker