Voetje scheef plaatsen

Onze dochter wil op het moment het liefste de hele dag aan het handje lopen. Hier heeft ze veel plezier van, maar nu viel mijn moeder op dat ze haar rechter voetje steeds naar binnen plaats en niet recht vooruit zet terwijl ze dit niet met haar linker voetje doet. Deze plaats ze gewoon recht vooruit.
Ik weet niet of dit vaker is, maar het ziet er toch vreemd uit. Ze kan hem wel gewoon bewegen is niets mis mee. Ook als ze gewoon staat aan de tafel zet ze dit voetje altijd naar binnen.
Herkent iemand dit?

groetjes Jeuly

Ik weet natuurlijk niet of er echt wat is en de mijne die loopt nog niet. Maar volgens mij als kindjes net gaan lopen staan ze volgens mij allemaal schots en scheef…Maar je zou het mss op CB even moeten navragen.

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Ze plaatsen allemaal hun voetjes naar binnen als ze net gaan lopen. Geen zorgen over maken, komt vanzelf goed.

Onze jongste had het ook maar met 1 voetje wat meer van met het andere voetje en die loopt inmiddels gewoon helemaal recht.

Dus lekker zo laten! Niks mis mee! Ze moeten gewoon leren om die spiergroepen en gewrichten goed te besturen en dat valt niet mee als je bijna 1 jaar bent!

Groetekes, Sje

ja, zo was het hier ook.
Kwam vanzelf goed

Dan laten we haar lekker haar gang gaan met haar scheve voetje! Dank je wel voor de reacties.

Zo, wat is je dochter snel met stappen!!!
Ik vroeg me net hetzelfde af, maar dan plaatst Jasper z’n voet niet naar binnen maar naar buiten… Lees van Sje dat alle kindjes die net beginnen met lopen de voeten naar binnen plaatsen, wat als dat niet zo is maar juist naar buiten, moet ik me dan wel zorgen maken of is dit ook volkomen normaal…Sje?

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers

Geen idee of voetjes naar buiten ook vanzelf goed komt. Lijkt me wel. Elk kind heeft een andere manier van zichzelf staande te houden.
Desnoods even navragen de eerstvolgende keer dat je bij de huisarts, op het cb of bij een goede schoenwinkel bent.

Groetekes, Sje

hmmm tja dan zal ik toch eens even googlen, eens kijken wat daar staat over de stand van de voetjes bij het leren lopen, en navragen bij het CB want Jasper doet zijn linkervoet steeds naar buiten. Dank voor je snelle reactie!

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers