Voetenzak

Ik heb nu een voetenzak van maxicosi. Muriel is nu 1 jaar oud en past er nog net in. Ik ben dus op zoek naar een andere maar weet niet zo goed waar ik op moet letten. Hij moet passen in meerdere wagens. In onze x advanture en een buggy. Maar heb je verschillende maten dat die van mij dus bijna niet meer pas. Ze zit bijna met de voetjes tegen de onderkant aan.

Ik heb een universele van de prenatal. Overgenomen van een goede vriendin en werk perfect.

Groetjes,

Michèle

Even gekeken hoor. Is dit hem?

http://www.prenatal.nl/shop/product.aspx?category=Buggy&subcategory=Buggyaccessoires&productid=81984

En zoals Muriel die zit er nu helemaal in zeg maar met de 5 punts gordel. Ik neem aan dat jou dochter er met een 3 punts gordel in zit maar er zit in mijn voetenzak maar 1 opening voor de riem die zeg maar tussen haar beentjkes zit waar die anderen dus in klikken. Dus ik kan me nog voorstellen dat ik hem kan laten zakken maar dan past de riem niet meer. Nu zit dus haar hele rug tegen de voetenzak aan maar als je die dan laat zakken dan zit ze er alleen nog op. Is het een beetje duidelijk wat ik bedoel? Dat dan dus alleen de beentjes er in zitten. Nu zit ze tot haar oksels er haast in. Als ik dit plaatje zo zie lijkt die ook zo te zijn maar misschien zitten daar meer uitsparingen in om die riem door te halen.

Ja dat is hem en nu gebruik ik hem niet meer want ze zit meer op de fiets dan in de wagen en vorig jaar had ze een ski pak aan, maar ze zat er prima in zeg maar.

Groetjes,

Michèle