Voetbal

je hart doet op hol staan .pppfffff wat een eerste helf zeg .kan die bal wel in het portugeese doel kijken hihihihihih maar het lukt niet .hoop op een goede tweede helft .duimen we allemaal mee !!!

groetjes marielle mama van
10-10-01

Ik hoop ook dat de 2e helft beter gaat anders kunnen ze weer naar huis en dat willen we niet he?
Ze moeten de bal ook naar voren schieten en niet iedere keer weer terug.
Dus ik duim ook mee hoor. Fijne 2e helft.

Groetjes van Bianca mama van Jeremy

Tjeeeeeeeeeeeeeesssss wat een wedstrijd. Ik ga op me bankie uithuilen of zo, pfffff

tjaa… was niks he meiden… maar ze hebben we leuke spelers daar in portugal!!!

Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

jammer maar helaas ik dacht eerst met de 2e helft die gaan knokken daar op het veld.

Groetjes van Bianca mama van Jeremy

Allemachtig, ik kijk ook eens naar een wedstrijd zeg…
Kan niet zeggen dat ik ze erg sympathiek vond, die portugezen
Nou ja, hoe dan ook…WK is voorbij voor ons.
Best balen zeg!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

En wat een hoop gele kaarten werden er uitgedeelt zeg !
Die werden uitgedeelt als smarties

IK BAAL ER ENORM VAN DAT WE ERUIT LIGGEN !
Boehoe

Ja, die scheids spoort niet hoor…écht niet
Hij stond er om bekend. Waarom laten ze juist hém dan juist déze wedstrijd fluiten?? Stom…

Nou ja, weinig meer aan te doen helaas…

ja bieb nerderland treft altijd die rot scheids .en ja die portugesen wat een door dachtend zooietje .smerige spelletjes spelen .ik vond dat de nederlanders het verdiende om door te gaan, maar hellaas .maar ik hoop dat de engels portugal een koek van eigen deeg geven .dus engels mannen zet hem op .geeft portugal op zijn kop

groetjes marielle mama van
10-10-01

hoorde net van me vader dat de fifa vind dat die scheids geel moet krijgen hihiihih

maar ooohhhhh wat een wedstrijd en ze hadden althans vind ik best wel mooi kansen maarja te hoog ernaast jammer hoor

maar het leek wel een soap serie zeg

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

quote:
hoorde net van me vader dat de fifa vind dat die scheids geel moet krijgen hihiihih

Ja, zoiets las ik ook
Maar ik snap het niet helemaal, want Fifa heeft toch juist besloten dat hij die wedstrijd moest fluiten?

ik hoorde gisteren op televisie dat de kans klein is dat hij ooit nog mag fluiten op zo’n belangrijke wedstrijd. nou, gelukkig maar ! wat een koekebakker was dat zeg

Gewijzigd door - mandy 2 op 27 Jun 2006 16:51:46

Kijk, dat we geen finale of halve finale zouden spelen had ik zeker wel verwacht en dat we verliezen van Portugal misschien ook wel. Maar deze scheids heeft de wedstrijd om zeep geholpen, dit kon gewoon niet. Telkens als de wedstrijd weer eens effe lekker liep, zat die sukkel weer op zijn fluitje. Heb me er tijdens de wedstrijd al druk over gemaakt. Een kleinkind van een fam waar ik werk heeft de wedstrijd ook mogen kijken daar ie immers zelf ook voetbalt. Het arme kind schrok van al dat geweld en zei uit z`n eigen dat dit geen voetballen was. Als hij ging voetballen zei ie, dan zorgde die wel dat ie geen gele kaart kreeg whahahaha.