Voet verstuikt

Jajaja waarom nu? Waarom waarom? Oh ik heb zitten janken maandag op de bank. Ik was smiddags door mijn voet geklapt (wilde was ophangen) en denk nog … zo dat breng ik eraf … voelde er nl weinig of niks van. Heel de tijd gelopen, Jurian in bad gedaan etc. Toen om 20.00 uur met bak koffie op de bank begon het steeds zeerder te doen… Ik dacht nog het zal toch niet. Manlief was niet thuis. Ik had mijn voet al omhoog gelegd maar het werdt niet minder. Even later ging ik naar toilet maar ik kon terug niet meer lopen. Kon er niet op staan, kon er niet mee hinken kon NIKS. Oh wat voel je jezelf dan zielig…

Over de vloer schuivend heb ik een natte doek van de aanrecht (de vaatdoek geritst) en ben op de bank gaan zitten. Maar de pijn werd erger en erger… Toen manlief eindelijk om half 11 thuis kwam waren er al heel wat traantjes gevallen… (ook van de spanning hoor). Heb die avond toch maar even huisartsenpost gebeld. Ze zei koelen en omhoog leggen… dat deed ik dus al. Ze vermelde er ook nog bij dat het heel erg pijnlijk kon zijn, omdat het bloed en vocht op de verkeerde plekken is gaan zitten. De volgende dag moest ik naar huisarts gaan. Na een flinke dosis (mocht) pcm ben ik na een uur naar boven gedragen door manlief (wat zal die het zwaar hebben gehad!!). Ook snachts moest ik hem wakker maken om naar toilet te gaan (tja en dat gebeurd nu nogal eens). De volgende dag moesten we foto’s maken om te kijken of het niet gebroken was… Maar gelukkig ging het daarna elke dag wat beterder. Heb tijdje met krukken gelopen, maar ook die nu niet meer nodig. Bij verkeerde beweging voel ik het nog wel… maar … een ongeluk zit ik in een klein hoekje. Vandaar ook mijn afwezigheid deze week… had genoeg te stellen aan mezelf en zoonlief die in de pp zit…

He gatver meid, ik heb het ook gehad met morgan toen ik zwanger was. Mijn vk zei dat het heel makkelijk gebeurd omdat alles soepeler is dan normaal.

Hopelijk gaat het nu allemaal wat beter en is Jurian ook weer een lief mannetje.

Groetjes,

Michèle

Ohhh wat erg! Maare even een vraagje, hebben ze rontgen foto’s gemaakt van je voet? Dacht dat ze dat bijna niet doen als je zwanger bent? Succes iig en nu is de tijd om je hulptroepen in te schakelen!

Ze doen het bij uitzondering en dan moet je een speciaal zwaar kleed om je buik en benen leggen zodat er geen stralen vrij komen in de buurt van je kind. Is een lood kleed (zo noemde ze het)…

Ooohh ja ken ze wel! goh wat een gedoe!

Wat sneu voor je mini-boy. Het blijft een beetje aanmodderen, hè? Hoe gaat het nu dan, beter? Nog 3 weekjes, dan ben je uitgerekend. Dat is te overzien, nog even doorstrompelen. Denk aan je!

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Pff… je blijft wel bezig hè
Vervelend zeg!!
Wel fijn dat het al iets beter gaat! Maar ik kan me voorstellen dat je je handen vol hebt! Sterkte meis!

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Blijven adem halen en een lach op het gezicht … dat maakt alles weer goed

Gelukkig gaat het verder redelijk goed… de kleine is al ingedaald, en ligt daar lekker op mijn blaas te rollen bollen … … Ben echt heel benieuwd naar wat het is? Hoe het gaat? Etc etc.

Ik ook!

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Moeten we de meldplicht al bijna gaan invoeren Mini-boy
Je bent voorbij de 37 weken hè?!

Is Jurian te vroeg, of te laat geboren?

Fijn dat je het nog een beetje zonnig in kan zien (kan ook bijna niet anders met dit weer)! Ik ben eigenlijk ook wel heel erg benieuwd:D

Liefs, Anne

Och meid, wat een ellende! Alle sterkte en beterschap ermee!

Groetekes, Sje

Wat ontzettend rot voor je voet Mini-boy!

Oh het wordt nu echt aftellen he…nog een paar weekjes en dan is het zover. Kan me voorstellen dat het weer heel spannend is. 2 vriendinnen van mij hebben de afgelopen 2 weken een kindje gekregen en wat fantastisch weer om die kleintjes te zien. Dan besef je toch wel weer hoe bijzonder het is.

och gerum hoe gaat het nu met je?
ik heb ooit met mijn teen zwaar gekneusd/gebroken gehad. ooh echt ik kon alleen nog maar kruipen
wat deed dat pijn! trok helemaal door mijn voet naar mijn been tot mijn lies. was echt niet goed.
beterschap meisie!

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Hier gaan we denk elke week wat doen… vorige week ik mijn voet (topic) en nu Jurian ziek … echt de laatste loodjes…

Jurian was 1 week overtijd maar … je weet het nooit. Stiekem mag het nu wel komen, vooral met die hitte. Maar andere kant ook wel lekker als we gewoon zijn verjaardag nog even kunnen vieren… Maar ook daarin heb ik niks te zeggen kijk maar naar onze baas

Hmm… ja… 1 week over tijd.
Tja, ik dacht als hij te vroeg was, dan heb je misschien meer kans dat deze kleine spruit ook te vroeg komt, maar weet niet of dat zo is.

Maargoed, het zijn de laatste loodjes meid
Liefs, Anne