Hoi allemaal,
Op dit moment ben ik 6 maanden zwanger en ik ben onlangs gevallen. Nu heb ik al ongeveer meer dan een maand last van mijn bekken en rug. Ben naar de dokter geweest en meneer vertelt mij dat ik gewoon moet relaxen en niks doen. Nou met niks doen dat gaat helaas niet. Heb een kind te verzorgen, moet de afwas doen, wandeling maken want mijn kind moet ook frisse lucht happen, het huis moet ook continue bij worden houden met schoonmaak en noem maar op. Ben naar een verloskundige geweest en die heeft mij verteld dat dit niet langer kan. Ik heb continue pijn, en het maakt niet uit of ik nou zit, sta, loop of lig. Medicatie mag ik niet zomaar nemen, zalfjes zoals tijgerbalsem gebruik ik maar helpt niet.
Nu heb ik dan eindelijk een verwijzing naar een fysiotherapeut gekregen en hopen dat het snel overgaat. De pijn kan ik niet meer aan. Nu ben ik ook nog eens verkouden, dus voel ik me helemaal zwakjes. Mijn zoon van 1 jaar oud is ook verkouden dus heb helnachten gehad. EN ja wilt niet klagen over de vader maar wil ff toch mijn hart effe luchten. Die doet helemaal niks en als ik iets vraag dan is het teveel gevraagt. ik ben letterlijk kapot En voel me helemaal niet lekker in mn vel op dit moment
Ik vertel hem eerlijk wat ik van deze situatie vind, dan kijkt hij me raar aan en zegt dan dat ik teveel aan het zeuren ben. Nou ik ben nu wel heel erg nerveus. Hoe ga ik dit doen met twee kinderen?? Ik kan wel huilen nu… En iedereen loopt maar te zeggen ja het komt allemaal wel goed hoor. Zijn zat andere moeders die het helemaal alleen doen. En ja dat geloof ik best en daar heb ik echt respect voor. MAar de vraag blijft dan hangen: Kan ik het wel aan?
Sorry hoor moest dit even kwijt hopelijk is dit niet te zeurig, maar ik woon op dit moment in Noorwegen, en heb geen familie in de buurt die mij kunnen steunen en voel me zowat eenzaam
Groetekes !