Voel me niet echt geweldig + sint groet

Hoi,

Hebben we net alles gehad met onze dochter lig ik zelf in de lappenmand. Ik heb een lichte longontsteking. Ik denk dat alle stres van afgelopen maanden er uit komt of zo al moet ik wel zeggen dat hier iedereen of griep heeft of heel erg verkouden is met hoesten en al. Maar goed voel me dus niet happy. En moet eigenlijk nog een en ander doen voor sinterklaas. Heb namelijk voor mij zelf en mijn man nog niets gekocht en dan heb ik ook een man die niet weet wat ie wil hebben en ook niet zijn best doet om ook maar iets te bedenken hoe onbenullig het ook is.
Maar goed heb nu mijn zusje op pad gestuurd. Maar vind het eigenlijk helemaal niet leuk. Niet dat ik het niet waardeer dat ze me helpt maar vind het altijd wel leuk kadootjes kopen en die drukte dan, ik ben echt een sinterklaas persoon. Ik vind dit gezelliger dan kerst. Niet zo zeer de sfeer want die is in de week voor kerst en met kerst echt gezellig ( lichtjes en de boom en alle versieringen ) maar het gaat me meer om de spanning van de kinderen en het schoenzetten ( vind ik eerlijk gezegd ook nog steeds heel leuk lekker zingen enz.) hun gezichtjes en of je goed heb gegokt met de kadootjes, pepernoten en taai taai ( verzot op) enzv. Ook maak ik altijd op mijn dressior een sinterklaas hoekje. met tekeningen en pietjes enz.
He voel me eigenlijk al weer een klein stukje bezig nou ga weer naar mijn bed gelukkig is mijn dochter bij mijn schoonouders.

groetjes,

lon106

Gewijzigd door - lon1306 op 04 Dec 2008 19:40:00

Wat vervelend dat je longontsteking hebt veel beterschap en hopelijk kun je toch nog wat genieten van de feestdagen…

Wens je een gezellige sinterklaas!!

liefs joyce

joyce

Sinterklaas vind ik ook leuker dan kerst! Vroeger was ik als de dood voor Sinterklaas en zwarte piet. Hoop dat Anna er volgend jaar echt van kan genieten. Ze heeft al wat kadeautjes gehad van andere opa en oma en het uitpakken is voor zo’n kleine meid al een heel avontuur!

Ik hoop dat je ondanks je longontsteling wel kan genieten van pakjesavond. Ik hoop dat je snel weer beter bent!

hoi lon heel veel beterschap meis .en hoop dat je op pakjes avond weer bent op geknapt .sterkte

groetjes marielle mama van tanja

heel veel beterschap voor je gewenst en hopelijk kan je met sinterklaas een beetje genieten, hopelijk ben je dan weer opgeknapt

groetjes Gytha

Alle beterschap!

Groetekes, Sje

heej lon veel beterschap vanaf hier ik ben ook echt een sinterklaas gek met kerst is het wel gezellig met de lichtjes maar meer ook niet. Donderdag vieren we het bij mijn schoonouders (beetje saai vorig jaar) en vrijdag bij mijn ouders met suprises en voor de twee kleintjes vele kado`s

Liefs en dikke kus brenda en charissa

Lilypie 21 - 37 day cycle Ticker
Lilypie 4th Birthday PicLilypie 4th Birthday Ticker

beterschapppppp

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Hoi,

Nou gaat al stuk beter. We vieren Sinterklaas bij mijn zus hier redelijk dichtbij. We vieren het ook op een korts tijdsbestek de kinderen zijn helemaal hieper de piep van sinterklaas.
Volgend jaar mag het van mij best maar twee weken duren hoor. hoe leuk ik het ook echt vind. Maar het is toch wel lang voor de kinderen.

Maar goed.

IK WENS IEDEREEN EEN LEUK EN GOED SINTERKLAASFEEST

groetjes,

lon106

Het is inderdaad allemaal erg spannend voor die kleintjes. Zodra Sinterklaas net weer in het land is, vind ik het supergezellig en kan het voor mij niet lang genoeg duren, maar nu 5 dec. nadert, ben ik ook heel blij dat het na morgen allemaal weer achter de rug is. Die kinderen staan onder hoogspanning!

Jij ook fijne Sintviering!

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 04 Dec 2008 19:53:29

Lekker genieten van het avondje van Sinterklaas! Even je gedachten op iets anders en lol maken.

Veel plezier! Wij vieren ook sinterklaas met oma en de pakjes zijn al ingepakt! Ben altijd zo benieuwd of iedereen de cadeautjes leuk vind.