Hoi,
Hebben we net alles gehad met onze dochter lig ik zelf in de lappenmand. Ik heb een lichte longontsteking. Ik denk dat alle stres van afgelopen maanden er uit komt of zo al moet ik wel zeggen dat hier iedereen of griep heeft of heel erg verkouden is met hoesten en al. Maar goed voel me dus niet happy. En moet eigenlijk nog een en ander doen voor sinterklaas. Heb namelijk voor mij zelf en mijn man nog niets gekocht en dan heb ik ook een man die niet weet wat ie wil hebben en ook niet zijn best doet om ook maar iets te bedenken hoe onbenullig het ook is.
Maar goed heb nu mijn zusje op pad gestuurd. Maar vind het eigenlijk helemaal niet leuk. Niet dat ik het niet waardeer dat ze me helpt maar vind het altijd wel leuk kadootjes kopen en die drukte dan, ik ben echt een sinterklaas persoon. Ik vind dit gezelliger dan kerst. Niet zo zeer de sfeer want die is in de week voor kerst en met kerst echt gezellig ( lichtjes en de boom en alle versieringen ) maar het gaat me meer om de spanning van de kinderen en het schoenzetten ( vind ik eerlijk gezegd ook nog steeds heel leuk lekker zingen enz.) hun gezichtjes en of je goed heb gegokt met de kadootjes, pepernoten en taai taai ( verzot op) enzv. Ook maak ik altijd op mijn dressior een sinterklaas hoekje. met tekeningen en pietjes enz.
He voel me eigenlijk al weer een klein stukje bezig nou ga weer naar mijn bed gelukkig is mijn dochter bij mijn schoonouders.
groetjes,
lon106
Gewijzigd door - lon1306 op 04 Dec 2008 19:40:00