Voedselallergie?

hoi allemaal,

hier ben ik weer… het was net weer raak, Wouter heeft zojuist weeeeeeeeer
alles ondergespuugd, zoals ook al in het andere onderwerp van mij Overgeven
door te veel melk? blijft dit gewoon om de paar dagen aanhouden.
Zondagnacht en dan nu weer. Precies hetzelfde tijdstip 0.30 uur dat hij moet
spugen. Begint met paar keer hoesten, dan weet ik nu al dat het weer mis gaat…
En ja hoor… 't arme kereltje moest weer een paar keer overgeven.
Afgelopen maandag mee naar de h.a. geweest en bloed laten prikken. Volgende week uitslag halen hierover. De h.a. denkt aan een voedselallergie? gluten? Hebben jullie hier ervaring mee of kindjes kennen die dit ook hebben? Ik schrijf nu per dag op wat hij te eten en te drinken krijgt. Dit kan toch geen virus meer zijn?

Maak me toch best bezorgd, hij heeft al niet veel bij te zetten, weegt zo’n 13 kilo met 3 jaar.

Alle tips zijn dan ook van harte welkom, waar kunnen kindjes dan zoal allergisch voor zijn? Voor alles??

Groetjes, Chantal mama van Wouter (26-12-05)

Hoi hoi

Ja je kan voor zowat alles allergisch zijn.
Jens heeft in z’n eerste jaar bijv. heel erg gereageerd op appel. Heftige buikpijn, spugen, diarree…
Ook heeft hij lactose-intolerantie, wat ook spugen veroorzaakte, buikpijn, diarree, opgezette buik, en vooral veeeeeeeeeel gas (vandaar die buikpijn).

Is Cinababy van VSM niet misschien een idee? Helpt sowieso tegen buikpijn/krampen. Of had hij daar nou net niet last van…?
En 't spugen… pff… sja, als hij nou een baby’tje was zou ik zeggen Johannesbroodpitmeel in de melk, haha, maar da’s ook niet meer 't geval.
Lastig hoor!

Lilypie 3rd Birthday Ticker
Lilypie 1st Birthday Ticker