Of je het op het toilet kon doen???
Ziek!!!
Hier eigenlijk nooit negatieve reacties gehad. Ik had idd ook altijd een hemdje aan, en shirt erover. Naja hemdje naar beneden, shirt omhoog… en baby ligt wel voor je borst. Dus niemand die wat ziet, zeker niet als je bijv. ook nog een jasje/vest aan hebt wat je er een beetje voor kan doen, of een doek erover.
Ik heb nooit problemen gehad met voeden in het openbaar. En zou er iemand gekeken hebben? Boeiend
kijkt hij maar lekker. Dat interesseert mij dan ook vrij weinig hoor.
Maar je moet je er wel zelf goed bij voelen natuurlijk. Als jij je niet prettig voelt als er andere mensen bij zijn, moet je het gewoon niet doen. Zoek even een rustig plekje op. En weet niet of dat bij jullie in de buurt ook is, maar hier in M’burg is tegenwoordig een mama-café.
kan je zelf even lekker een kopje koffie drinken, in gezelschap van andere mama’s, rustig bv. geven of flesje opwarmen, baby verschonen etc.
Ideaal lijkt me!
Helaas zat het er nog niet in de tijd dat ik een baby had…
Een andere optie is, de Feedi. Een soort draagdoek waarin je je kindje kunt voeden, en waarbij niemand iets ziet, maar jij wel oogcontact kan houden met je baby.
Overigens heb ik hem zelf dus nooit geprobeert, en ken ook niemand die dat wel gedaan heeft. Dus of het werkt???
http://zwanger.blog.nl/acties/2008/09/03/discreet-borstvoeding-geven-met-de-feedi

Kinderen zijn geboren naäpers, ze gedragen zich precies als hun ouders, ondanks alle pogingen ze goede manieren bij te brengen.
(Joh 13:15)