Voedingsschema

Tot 15 uur gaat het goed
7 uur borstvoeding met rond 8 uur een beetje pap omdat mevrouw vaak te afgeleid is om een goede borstvoedingsmaaltijd te dringen om 7 uur.
10 uur fruit
12 uur 200ml flesvoeding en een broodkorstje
15.00 borstvoeding
en dan???
ze red het tot 18.00, maar dan borst of groenten. Vaak is ze te hongerig om van het lepeltje te eten en begrijpt ze nog niet dat dit ook haar buikje vult.
Nog een vraagje: tot wanneer krijgen ze een avondvoeding om 22.00??
Bedankt voor het meedenken
Gr Estelle

Hier waren ze met 4 maanden van de late voeding af.

Groetekes, Sje

Ik durf niet goed omdat ze net 2 weken doorslaapt (met de 22 uur voeding)

Erik was met 7 maanden van de laatste voeding af. Hij at toen goed groente en een toetje om 18.00 uur en toen durfden we het aan. Met 30cc per keer afgebouwd en uiteindelijk weggelaten toen we nog maar op een fles van 60cc zaten.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Tsja dat is handig van flesvoeding…
Bedankt voor de reactie

Oh sorry, je geeft natuurlijk borstvoeding. Het was een te lange dag…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Hoe oud is je dochtertje nu?

Is wel even handig om te weten, zodat we beter mee kunnen denken met je voedingsschema.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers

Sorrie dacht toch echt dat ik dat wel vermeld had.
Ze is nu 6 maanden
Gr Estelle

je zou tussen 16.00-17.00 groente kunnen geven en een half uurtje of uurtje later bv. doen wij ook. en dan om 20.00 laatste papfles geven wij!
en dan 21.00 slapen tot de volgende morgen

Groetjes Gytha

Maak je je kindje dan om 20.00 wakker. Lijkt me zo zielig als ze om 19.00 gaat slapen om haar na 1 uurtje alweer wakker te maken, of denk ik weer te moeilijk?
Gr en in ieder geval bedankt in ga om 16.30 groente geven…

mirte slaapt van 17.00 tot 19.00 en is dan wakker. haal ik ze eruit en om 20.00 krijgt ze papfles
dus ik hoef ze niet wakker te maken.

Groetjes Gytha