Voedingsschema 7 maanden

Hoe zag jullie voedingsschema eruit met 7 maanden?

Ik moet hier wat gaan veranderen want meneer heeft weinig trek in de flessen en ik ben met brood aan het oefenen wat heel goed gaat.

Ik hou met niet teveel vast aan wat het cb zegt want met zijn slaapjes erbij zou ik geen tijd meer hebben om met hem te spelen, alleen maar voeden en slapen.
en tussendoor de oudste nog naar school brengen en halen vind ik het toch best moeilijk al dat geplan.

Hoi,

Ik zou gewoon je eigen schema volgen.
Hoe het nu het beste gaat voor jou zoontje.

Ik kan je mijn schema van destijds wel geven, maar misschien doet hij het anders.

Hier ging het zo:
half 7 wakker en brood met flesje karnemelk
half 9 fruithapje. Die maakte ik van een liga, banaan en wat roosvisee en dan fijnprakken.
Slapen van 9 tot 11
12 uur brood en karnemelk
13.00 uur tot ong. 15.00 uur slapen, dan wat sap en een koekje
17.00 uur warm eten.
18.00 uur in badje.
19.00 uur bakje kwark met fruit erdoor heen en daarna lekker slapen tot de andere morgen half 7.

Hier ook geen gewone melkdrinkers gehad.
Dus ik gaf karnemelk. Dit vonden ze heerlijk.
Verder dus wat sap. Roosvisee e.d.

Zou je ook kunnen proberen om karnemelk te geven. Of vind hij de melk wel lekker maar alleen de flessen niet meer.
Dan zou je hem de melk uit een beker kunnen geven, en dan geef je hem iedere keer een paar slokjes.

Heb je hier wat aan?

Groetjes Lisan.

Mijn dwerg is 7,5 maand en zijn schema is zo:

7.00/7.30 fles 200cc
8.30 SLAPEN
11.00/11.30 broodje smeerkaas zonder korst en flesje 200cc
12.00 SLAPEN
14.30 fruithapje met een fles sap (aangemaakte roosvicee of dixap)
17.30/18.00 warm eten bijna met de pot mee en n toetje (bv vla)
18.30/19.00 SLAPEN

Soms wordt hij s avonds wakker en dan geef ik m nog n flesje van 150 cc maar vaak ook niet hoor.
Dus zit op de twee flessen aangezien hij alles verder goed eet en drinkt.
Kweenie of het volgens de richtlijnen goed is maar k vind het wel best zo , hij doet het er goed op!

2 flesjes dus!! Ideaal voor een kleine die niet zo van de melk is
Hoop dat je er wat aan hebt meis!
Groetjes