Voedingsschema 7 maanden

zoo vanmiddag 100 cc diksap gegeven met een halve liga geen gemor dat ie zijn fles niet kreeg, maar hij had vanmiddag dus maar een half uur geslapen voor de dikksap en liga en daarna om kwart over 6 tot kwart voor 7 bij mij in de bank. daarna papfles om 7 uur en om half 8 naar bed. mennnnnn hij heeft tot 9 uur lopen krijsen was helemaal overstuur en er was gewoon niets aan de hand want uit bed was het big smile. Hoop maar dat het toeval was en niet omdat hij een fles minder had hahahha. Maar zelf denk ik dat hij dood en dood moe was en gewoon niet in slaap kon komen.
be nbenieuwd hoe het vannacht gaat zonder die ene fles

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Lag vast niet aan die fles minder. Ik hoop op een rustige nacht bij jullie!

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Na de krijspartij van gisteravond heeft dylano verder heerlijk geslapen tot vanmorgen 6 uur:0
Toen liet papa de voordeur te hard dicht knallen grrrrr lag hij ff te babbelen tegen zijn kroeli was het stil moest mijn dochter er om half 7 uit grrrrrrrrrrrrr hahahahaha. Maar hij is lief gaa nspelen en heb heb om 7 uur de fles gegeven

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday Ticker

Dit is Morgan haar Schema:

van 8:00- 9:00 slapie
9:00 - fruithap
10:00 - 11:00 slapie
11:00 flesje
12:00 brood
13:00 - 15:00 slapie
15:00 flesje
16.30-18.00 slapie (als ze thuis is, als ze op het KDV is dan wordt ze om 16.30 gehaald en knort ze nog even in de wagen)
17.30/18.00 groente
19.00/19.30 fles

Alleen ik wil vandaag proberen de fles van 11.00 niet te geven en dan om 11.30 brood want ze wil op dit moment niet veel fles en niet veel brood. Dus hopelijk eet ze 1 boterham nu en wat rooibosthee of diksap.

Groetjes,

Michèle

hier is het nu zo

7 uur fles
8.30-9.00 uur fruit
daarna slapen tot 11.00 uur
dan boterham met fles pff zijn we om kwart over 12 klaar ofzo hahahaha
13.30 slape tot 15.00 al is hij de laatste dagen eerder wakker
100cc diksap met halve liga
17.00 uur groente
19.00 uur papfles vanaf zijn middagdut slaapt hij dus niet meer.
maar heeft ie vanaf 2 maanden al niet meer gedaan eigenwijs ventje

Groetjes Michelle

Ha ha ha bij Morgan verschilt het ook hoor. Als ze zin heeft, maar soms ligt ze gewoon een beetje te spelen in bed en dat is ook goed. Ze rust uit en ze krijgt zo min mogelijk prikkels dan. Pappa vind haar wel altijd rustiger als ze op zaterdag bij mij geweest is dan wanneer ze op maandag bij hem is, maar gek genoeg heb ik geen radio of tv aan en geniet ik van de stilte en de rust. En Morgan blijkbaar ook

Groetjes,

Michèle

dat zou makkelijk kunnen vooral omdat het op kdv natuurlijk altijd best druk is, ze komt gewoon bij op zaterdag

Groetjes Michelle

Ja en ze heeft natuurlijk ook papa en mamma’s spanning gevoeld de afgelopen week.

Groetjes,

Michèle

owwwwww zeker wete ndat ze dat voelen. merk je gelijk aan de kindjes

Groetjes Michelle

Ach we zullen het allemaal zien wat ze vanacht na al deze rust doet

Groetjes,

Michèle

gewoon goed slapen

Groetjes Michelle

Ha ha ha ik hoop het, Ze heeft nog een uurtje in der buggy geslapen en nu in bed is ze aan het klooien dus ze is redelijk goed uitgerust. Ze zal alleen om 19.00 wel weer omvallen. Zien we dan wel weer

Groetjes,

Michèle

dylano vanmiddag ook maar weer uurtje geslapen dus vrees weer het ergste als ie na zijn fles naar bed moet was gister ook en heeft toen dus anderhalf uur lopen krijsen pfffffff

Groetjes Michelle

Morgan had het om 19.30 gehad. Dus fles gegeven en om 20.00 lag ze in bed. Ze is op haar zij gaan liggen en meteen gaan slapen. Dus wij hebben rust

Groetjes,

Michèle

Heerlijk! Geniet ervan. Hier heeft meneer de afgelopen vier dagen bedacht dat hij nog even gaat liggen kleien als 'ie 's avonds al lang en breed in bed ligt. Dus hij ligt er rond kwart voor zeven in en dan rond kwart over zeven, half acht is het ineens raak. Dus dan sta ik in alle stilte een poepluier te verschonen, meneer helemaal blij met alle aandacht die 'ie dus niet krijgt om vervolgens heerlijk in slaap te vallen. Dat dan gelukkig weer wel. Maar heb liever toch niet dat 'ie er een gewoonte van maakt…

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ha ha ha er zit geen timer op het Mriek wanneer ze kleien en zo Maar lijkt mij ook erg vervelend. Morgan heeft dat ook even gehad, maar nu weer een periode van net na het potje kleien.

Groetjes,

Michèle

Dylano lag om half 8 in bed en is gelijk gaan slapen Nu komt hier net een drumband voorbij sporen die wel om half 9 's avonds hopen en bidden dat ie doorslaapt.

Groetjes Michelle

Morgan slaapt daar altijd doorheen enne inderdaad die sporen niet. Heb je die hupsende lui wel eens gezien?? Ze zijn wel leuk, maar niet om half negen 's avonds.

Groetjes,

Michèle

Het is gelukkig aan de kant waar dylano niet slaapt maar dan nog pfff wat een herrie komen boven me tv uit.

Groetjes Michelle

Ja die steelbands weten wel raad met herrie

Groetjes,

Michèle