Oh echt…wordt pickwick afgeraden?? Waarom? Ik heb eigenlijk altijd Pickwick in huis…mmh dan maar even een ander merk kopen.
Voedingsschema 6 MND
je mag thee geven zolang het maar geen zwarte of groene thee is. pickwick is naar mijn weten zwarte thee maar heeft pickwick buiten zwarte thee geen rooibos??
Hoi allemaal,
ik ben hier nieuw.
Mijn dochtertje is 6,5 maand.
Nu is mijn vraag of het erg is of ze af en toe de fruithap/groentehap niet neemt, omdat ze er geen zin in heeft.
ik ben nog zoekende naar het juiste schema;
7:00 BV ben ik aan het afbouwen
10:00 fruithap, als ze wil
11:30 uur 200 flesvoeding
11:45 - ong. 14:00 uur slapen
14:30 200 flesvoedong, wil ik wat anders proberen, tip?
15:30 slapen tot 17:00 of17:30
18:00 uur groentehap, als ze wil
19:30 210 flesvoesing +pap
Als het af en toe is kan het niet veel kwaad het moet niet dagelijks worden, je zou liga met diksap kunnen geven
Liefs Michelle
ik zou wel proberen om de groente- en fruithap aan te blijven bieden. Een gevecht met het eten moet het natuurlijk niet worden, maar op den duur vervallen er steeds meer flessen en zal ze de groente en fruit wel nodig hebben.
Je zou inderdaad de fles van in de middag (ongeveer 15.30?) kunnen laten vallen en in de plaats daarvan iets anders geven (bijvoorbeeld fruit als ze dat 's ochtend niet of weinig heeft gehad, een liga, wat zuivelhapje, broodkorst en wat diksap erbij. Dan zal ze waarschijnlijk ook meer hinger hebben voor het avondeten en dat zou je dan ook iets eerder kunnen geven. Bijvoorbeeld 17.30?