Hallo
Mijn zoontje Kane slaapt s nachts vaak niet meer door. Hij wordt vroeg in de ochtend wakker vd honger. Dit komt ook omdat hij nog steeds geen boterhammen wil en niet alle dingen mag eten. HIj kokhalst vd boterhammen. Het enige wat hij zo wil eten is lange vingers. Ook te grove stukjes in de voeding wil hij niet. Hij kokhalst ervan en uiteindelijk geeft hij over wat hij binnen heeft gekregen.
Hij heeft o.a koemelkallergie Hij krijgt ipv boterham pap maar ik denk dat hij daar niet genoeg aan heeft.
Zijn schema ziet er zo uit:
7.00 uur( of eerder omdat hij honger heeft ) 200cc Nutramigen
9.00 uur fruithap ( maar daar eet hij niet veel van om deze tijd ) en lange vinger
12.00 groeiontbijt met nutramigen ( 200 cc ). Normaal krijgen de meeste kinderen hier boterham EN nog opvolgmelk
15.00 de rest v fruithap MET liga
17.00 warm eten . meestal potjes want alles wat ik vers kook krijg ik moeilijk naar binnen. Hij kan maar heel eentonig eten omdat hij geen koemelk, tomaat, kiwi, vanille mag. In bijna alle potjes van olvarit etc. zit tomaat of koemelk! HIj eet meestal zijn potjes niet helemaal op.
19.00 nog een flesje 150 cc of wat hij ervan opdrinkt.
Wie heeft er suggesties voor mijn schema? Heel graag.
Ben trouwens ook benieuwd hoe ik dit op vakantie oplos want ik ga over 3 weken op vakantie naar Spanje…
groetjes Joyce
joyce Kurstjens-huber