Voedingskussen

Dames,

Van mijn moeder krijg ik een voedingskussen en nu was mijn vraag of jullie er een hebben en zo ja is zo’n kussen je bevallen (wat een woorspeling weer… )?

Het lijkt mij in ieder geval erg handig en praktisch, maar omdat hij zo duur is, heb ik er geen een gebruikt bij de voedingen voor Anna.

Ik heb er 1 geleend van mijn collega toen en tijdens de zwangerschap heb ik er veel baad bij gehad omdat ik hem deels onder mijn buik en deels tussen mijn knieen kon leggen en daarna baad bij gehad bij het voeden op de kamer 's nachts. Want ik had wel een stoel naast Morgan’s bedje maar weinig mogelijkheid om mijn arm ergens op te kunnen laten rusten, als er hier een tweede komt zal ik we zeker zelf 1 aanschaffen.

Groetjes,

Michèle

Ik had ook een voedingskussen. Ideaal vond ik het! En niet alleen tijdens het voeden, het blijft een lekker kussen om tegenaan te liggen als je rugklachten hebt, het is een handig hulpje om je kindje te leren zitten en anders kan het altijd nog doorgaan voor speelkussen.

Zorg wel dat je de echte hebt en niet een Hema-versie. In de simpele versie zou namelijk een andere vulling zitten waardoor je kindje de warmte niet goed kwijt kan. Dus aangezien je niet zuinig genoeg kunt zijn op je kindje: dan maar liever die dure.

Groetekes, Sje

Oeps, daar schrik ik toch wel van Sje! Mijn moeder is van plan om er een bij de Hame te kopen, moet nu toch maar eens overleggen of ze het wel of niet gaat doen.

Bij de prenatal heb je ze ook, maar ik weet niet wat die kosten. Je hebt ze in twee maten.

Groetjes,

Michèle

Die Hema-versie zou ik alleen doen als je zeker weet dat er dezelfde vulling in zit als in de echte. Anders niet doen!

Groetekes, Sje

@Michèle, die bij de Prenatal, dat zijn de echte. Die zijn er inderdaad in 2 maten. Grootste maat is het fijnst.

Geloof dat die grootste iets van 60 euro is.

Groetekes, Sje

Wij hadden die van de Prenatal en die kost 45 euro, niet goedkoop dus. Zeker als je bedenkt dat ik een week bv heb gegeven…Maar wat de anderen ook zeggen; je kan dat ding voor vele andere zaken gebruiken!!!

Groetjes van Christa

Ja ik had hem te leen en ik had de kleine en ik moet zeggen voor mij en morgan was dat prima, misschien omdat we beide niet zo groot zijn

Groetjes,

Michèle

Dan moet je die met de korreltjes hebben of niet?

Heb net ff gegoogled op voedingskussen Hema, en zo te zien zijn ze in twee uitvoeringen. Synthetisch en met korrels. Ik had van verschillende reacties begrepen dat je dan de korrels moet hebben. Met synthetisch heb je inderdaad het probleem met de warmte.

Bedankt Sje! Anders was ik misschien met een verkeerde thuis gekomen!

Ik had met korrels dus ik had een goed kussen

Groetjes,

Michèle

Toen ik nog zwanger was wilde ik het kussen gebruiken voor s’nachts, maar dat vond ik uiteindelijk helemaal niets. Maar na mijn zwangerschap heb ik het kussen veel gebruikt voor het voeden.

Groetjes,
Sandra

Lilypie 1st Birthday Ticker

ik gebruik hem nu met borstvoeding en het is ideaal!

xx.Eva.

Heb een heel mooi voedingskussen van mijn moeder gehad. Eentje van de Prenatal, dus een goede. Inderdaad met korrels en ik ben er super blij mee!

Probeer het nu uit met slapen, misschien dat ik dan minder last heb van mijn bekken. Voor de kleine is het nu in ieder geval goed.

Veel plezier met je voedingskussen Judith!

Groetekes, Sje

ik hoop dat het je helpt, enne dat je snel met baby ervan kan genieten

Groetjes,

Michèle