Hallo!
Ik zal mij eerst even voorstellen.
Ik ben Wendy ben 19 en een super trotse jonge moeder van Finn Evan van 12 weken. aangezien er soms is in me opkomt en ik daar informatie over wil weten heb ik mij aangemeld op Ikkeben.nl
Nu heb ik dus ook weer iets waar ik graag iets over zou willen weten, en dat is het volgende:
Finn is nog al een hongerbaal dat wisten we al snel omdat wij al vrij snel zijn begonnen met nutrilon Forte. Hij krijgt nu van mij 5 x 165 ml 2 schepjes Nutrilon Forte en 3 schepjes Nutrilon Standaard.
het is de bedoeling dat hij hier steeds 4 uur tussen zit. MAAR ALS HET AAN HEM LIGT NIET, soms wil hij na 2 a 3 uur weer eten! als ik hem dan geef is hij weer rustig en heel tevreden! hij gaat dus vaak wel over een LITER per dag! en volgens het consultatiebureau mag dat niet.
ik heb fruitpotjes van Olvarit zien staan in de supermarkt voor kindjes vanaf 4 maanden. maar nou hoor ik ook wel eens dat het niet goed is om dat met 4 maanden al te doen.
Hoe kan ik de tijd het beste overbruggen om zijn honger te stillen? als wij al gaan zitten eten begint hij zelfs ook al te smakken. ik denk omdat hij het ruikt. hebben jullie tips? ik heb het idee dat Finn toch wel wat meer zou lusten. maar ik durf natuurlijk niet zomaar te gaan experimenteren!
BVD
Wendy