Voeding

dag moeders

ff een vraagje
voor mij alweer 9 jaar geleden wat betreft de voedingen.
ik heb nu een dochtertje van 3 maanden en zij krjgt vanavond voor t eerst 180 ml 6 schepjes nutramigen. hoe doen jullie het indelen qua tijd? is dat om de 4 uur? mij lijkt het niet meer dan normaal je kindje te geven wanneer het honger heeft, maar aangezien ik er best een goed ritme in hebt wil ik dat proberen vast te houden. iemand goeie tips?

groetjes van cheyenne

groetjes

mijn zoontje is nu zes maanden en ik geef wanneer hij het aangeeft. voor de drie uur geef ik niet dat houdt ik wel aan. soms komt hij na vier uur soms drie en een half dat laat ik hem beslissen.

nou succes gr

oke dank je in elk geval voor je reactie.
ik wil de fles van 23.00 aanhouden, want die heeft ze nog gewoon nodig.
op de 150 ml gaf ik haar om de 3 uur. maar omdat ik nou omhoog ga met de voeding moet er wel wat langer tussen zitten lijkt mij tog?

groetjes van cheyenne

groetjes

ja dat ligt aan je kindje,

ik ging ook omhoog maar mijne wilde gewoon meer hoe groter hij werd. pas sinds hij eten krijgt ben ik gaan minderen qua aantal flessen. en als jouw dochter het toelaat 4 uur ertussen moet je dat gewoon doen, komt ze na drie uur zou ik er gewoon geven maar je hebt gelijk je geeft nu meer voeding dus in principe moet ze er langer opkunnen

Morgan wilde in het begin ook gewoon om de 3 uur. Ze kreeg gewoon meer trek. Op een gegeven moment is dat langer geworden. Nu zit zijn op nog maar 2.5 a 3 flessen en eet ze ook wat meer als zij eten wil zeg maar. Ikkan haar om 11.30 een broodje geven, maar ja van de week had ze nog geen trek

Groetjes,

Michèle

hoi michele

maar jou kindje is wat ouder denk ik nu?
de mijne is 3 maanden en gisternacht voor het eerst 180 ml gedronken. nah jah dat redde ze niet eens…ze viel als een blok in slaap onder haar flesje. dus die kwam vrolijk om half 4 vannacht voor de voeding. heb ik dus ook gewoon gegeven.
en toen kwam ze pas weer om half 9. dus ga nu kijken hoe ik het vandaag qua tijden oplos… af en toe is het zo zoeken, terwijl het volgens mij niet eens nodig is als ik mijn kindje op verzoek geef

groetjes

groetjes

Je kan proberen om gewoon vaste tijden in de voeren… werkte hier prima. Hier ging het zo met drie maanden:

07.00: fles
11.00: fles
15.00: fles
19.00: fles
23.00: fles

De eerste dag kreeg hij wel trek dus gesust met een speen en dag twee ging het meteen goed… misschien heb je er wat aan is voor jezelf ook lekker
Liefs

[img]http://b1.lilypie.com/Ujjyp2.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />

hoi kiki,

bedankt…met de 150 ml had ik ook zulke tijden, maar dan met 3 er tussen. nu wil ik kijken of ze 4 uur er tussen kan laten…maar nou was ze vanochtend pas om half 9 wakker…dus nu kom ik nooit uit op die tijden tog? pffffff jeetje zo lang geleden alweer… met 180 ml 3 uur er tussen laten kan dat ook gewoon dan? is dat dan niet teveel voor zo n kleintje?

groetjes van cheyenne

groetjes

Ik zou 's ochtens een fles van 180+6 geven… beginnen met een goed ontbijt… en de rest 150+5. Als ze zelf aan geeft dat ze meer wil kan je misschien die van 15.00 ook 180+6 geven.
Ik dacht altijd lekker voordat hij de nacht in ging een grote te geven maar dat wertke hier dus niet en andersom dus wel… Z’n slaapjes overdag werden ook beter.
Hoeveel weegt je dochtertje als ik vragen mag?

Liefs

Lilypie 1st Birthday Ticker

ze is nu 5 kilo ongeveer…met de 150 ml dronk ze toch wel vaak haar flesje wel leeg… dus ze gaf mij wel het idee dat ze toe is aan meer, maar dat vind ik ook wel een goed idee of overdags gewoon 150 en s avonds laatste 11 uur 180 ml geven… toch?

groetjes

Oh denk dat je me verkeerd bergrijpt bedoel juist 's avonds een kleintje!! hahaLiefs

ik herken het helemaal dat gedoe met die voeding als het zo lang geleden is hahahaha bij mij nog langer zit 18 jaar tussen, maar hield wel altijd en nog in me achterhoofd madelon is ook groot geworden en toen deed ik het voor het eerst. je voelt zelf het beste je kindje aan

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday Ticker

ooooooh hahaha sorry kikie maar het is nog zooo vroeg hahaha
alhoewel dat nu ook best wel mee valt.
ik dacht dat jij juist bedoelde s avonds 180 ml…oke nou ik ga is ff kijken wat ik hiermee ga doen…

groetjes xx

groetjes

Klopt Morgan is nu ouder, maar ik gaf aan hoe ik het toen deed. Minimaal 3 max 4.5 uur. Enne ze komen er vanzelf wel hoor aan die 180 tot 200 cc. En Morgan heeft tot 5.5 maanden een nachtvoeding gehad. Toen begon ze zelf aan te geven dat ze die niet meer wilde en zijn we naar 4 flessen gegaan. Ze krijgt er nu nog steeds 1 voor het slapen gaan al zal die denk ik ook wel gaan verdwijnen binnen kort.

Groetjes,

Michèle

nou ik heb het vandaag is uitgeprobeerd, maar ik vind die 180 teveel voor kleine naomi. ze drinkt het echt grotendeels gewooon niet op. nu weet ik dat ze die sowieso niet leeg hoeven te drinken, maar ik denk 150 nog maar even aan te houden…de nachten heb ik me nooit druk om gemaakt, vanaf de geboorte kwam ze maar 1 tot 2 keer. en nu slaapt ze tot zeker 5 of 6 uur. behalve vannacht dan om half 4. maae ze worden niets voor niets wakker. dus geef me daar gewoon aan toe…dat hoort erbij als je een kleintje hebt.

groetjes