Voeding

hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier en las jullie berichtjes over 5 voedingen.
Mijn dochtertje Iris is nu 3 maand en krijgt ook 5 voedingen per dag.
Echter de laatste al om 21.30 en daarna slaapt ze door tot 7 uur. Meestal moet ik haar dan zelfs nog wakker maken.
Sinds 2 weken blijft ze als de fles leeg is nog “drinken”, heeft ze dan toch nog behoefte aan meer overdag? Zal ik dan toch eens een paar hapjes fruithapje proberen?

Hoe denken jullie hier over?

Groetjes Vanessa

vanessa in ieder geval geen fruithapje geven is je kind nog veelste jong voor je kind kan ok zuigbehoeft hebben

Ik zou als ik jou was inderdaad nog niet beginnen met een fruithap, daar is ze nog te jong voor. Ik denk inderdaad dat het zuigbehoefte is die ze nog heeft. Drinkt ze haar fles erg snel leeg?

Tim drinkt zijn flessen al van jongs af aan heel snel leeg en bleef daardoor zuigbehoefte houden. We gebruikte eerst geen speen, maar dat zijn we toen alleen na de voeding gaan doen. Nu gebruiken we zijn speen helemaal niet meer. Hij wil soms nog wel graag de fles in zijn mond halen ook als hij leeg is. Maar als we de fles er toch uithalen dan is het ook goed.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

nick wil weten dat de fles leeg is en dan wilt ie soms idd nog wele ens zijn speentje het gaat nu gelukkig weer stukken beter hij zit nu op de hypoallergeen en zijn eczeem gaat met ups en downs zo is het weg en dan komt het weer een beetje blijven goed smeren nick krijgt 5flessen van 180 we geven nu wel de laatste fles wat eerder zodat ie daarna lekker door kan slapen en tot nu toe gaat dat veel beter dan om 11uur pas de fles

groetjes wen