Voeding

Hallo moeders en vaders,

Ik zit met een vraag. Mijn zoontje is op dit moment 13 weken oud en krijgt per 24 uur, 5 x borstvoeding. Is dit te weinig?

Hij weegt op dit moment 6480 gram. Was bij het CB, en alles blijkt goed te zijn, maar maak me toch een beetje zorgen…

Zijn schema is als volgt:

03.00 Bv
07.30 Bv
11.00 Bv
15.00 Bv
gaat rond 16.00 uur naar bed en slaapt tot 22.00 uur.
22.00 Bv (laatste maaltijd voordat hij naar bed gaat voor de nacht)

De tijden verschillen een beetje per dag, maar hij komt ruim op tijd voor ieder maaltijd.

Groetekes!

Ik zou me geen moment zorgen maken. Zeker bij borstvoeding pakken die kleine moppen precies wat ze nodig hebben. Dus niet over nadenken. Je merkt snel genoeg of hij toch te weinig krijgt.

Groetekes, Sje

Ik zou me er ook geen zorgen om maken!
Ze melden zich wel als ze honger hebben, en bij BV weet je toch niet hoeveel ze binnen krijgen. Ik zie dit als een voordeel ik werd gek van de flesjes en hoeveelheden!

Hoe gaat het verder met je kleine mop christina?

groetjes Gytha

Sanne krijgt ook 5 borstvoedingen per 24 uur. Alleen wel op andere tijden…
We beginnen om 8 u, dan 12 u, 16 u, 19.30 u en 22.45 uur. Dan slaapt ze door tot we haar weer wakker maken om 8 uur.
Alleen merk ik af en toe dat Sanne 's avonds soms niet genoeg heeft aan mijn bv. Ik geef d’r dan nog 100cc fv en dan is het goed.
Alleen heeft ze nu zo haar periode dat ze niet wil slapen 's avonds tot 22.30 uur… De ene dag wel, de andere dag niet.
Momenteel ligt ze al bijna 2 uur te slapen, maar dat is echt een uitzondering.
Gelukkig slaapt ze 's nachts nog wel gewoon dus eigelijk mag ik niet klagen en dat doe ik ook niet hoor…
Volg week donderdag moeten we weer naar het CB en dan horen we weer hoe zwaar ze is, vorige keer (4 dec) woog ze 6830gr. Denk dat ze de 7 kg al voorbij is.
Ow… Volgens mij hoor ik haar…
Liefs

Trotse mama van Sanne

Anna heeft altijd voeding op verzoek gekregen. Als hij maar genoeg plast is er geen probleem.

Hallo dames,

Bedankt voor de reacties! Ik moet meer zelfvertrouwen hebben wanneer het erop neer komt dat mijn manneke genoeg krijgt Hij heeft genoeg volle plasluiers, dus moet ik me gewoon geen zorgen meer hierover maken.

En ja de kleine manneke maakt het heel goed Gytha Hij is erg wild en vrolijk! Hij lacht zodra hij je ziet echt leuk joh hehehe Ik vind het erg leuk om de verschillen tussen mijn twee kinderen te zien Ik denk dat Frederick een wild mannetje zal worden, terwijl Vincent meer serieus en het rustig is hihihih

Hoe is het met de zwangerschap Gytha? Heb je tot nu toe nog geen kwaaltjes? Ik hoop van niet Dan kun je lekker van je zwangerschap genieten Oh …ben nieuwsgierig naar het geslacht van je tweede wondertje

Groetjes !!!

fijn zeg christina dat het goed gaat met jullie ventjes!
Lijkt me idd leuk om die verschillen te zien.
Met mijn zwangerscahp gaat het goed alleen last van mijn bekken en rug heb nu therapie.
En het geslacht… houden we nog geheim hahah

geniet maar lekker van je mannekes

Groetjes Gytha

AWwww nu maak je me wel HEEL erg nieuwsgierig hehehe

Vind het wel minder om te horen dat je wat last heb van je rug en bekken Hopelijk komt alles weer goed voor je!! Ben in ieder geval blij te horen dat alles lekker gaat met de zwangerschap

Groetjes!!!