Voeding!

Mij dochter wordt aankomende zondag 1 jaar! Maar mijn vraag aan jullie is eingelijk wat is normaal qua eten???

Manou krijgt s morgens een bord pap. Voordat ze een middagslaap gaat doen ander half plakje brood met wat fruit. Tegen vier uur warm eten met yogurt. Tussendoor krijgt ze ook nog eens een liga en/of een appel!

En s avonds om 7 uur nog een fles melk.

Nu ben ik pas op het bureau geweest en ik vol goede moed heen. Nou daar was ik snel vanaf dit was niet goed en dat was niet goed.
Ze moet gewone melk hebben nu maar heb probleem is ze drinkt het echt niet!!
Ben al twee weken iedere dag aan het proberen maar geen succes.
Heeft iemand hier ook mee te maken gehad??

Liefs Yardi
Mama van Raïsa Manou

Hoi Yardi,

Is de gewone melk die je geeft warm of koud?

Het kan namelijk zijn dat ze nog moet wennen aan koude dranken. In hun eerste levensjaar krijgen kinderen hun dranken voornamelijk warm aangeboden. Dus dan zou het opwarmen van de melk een oplossing kunnen zijn.

Als je de melk al wel warm geeft en ze drinkt hem echt niet, dan kun je inderdaad wat Christine ook zegt de gewone melk mengen met opvolgmelk.

Eers 30ml gewone melk en bijv. 120ml opvolgmelk. Als dat goed gaat over een paar dagen 60ml gewone melk en 90ml opvolgmelk. En zo door tot er bijna geen opvolgmelk meer in de gewone melk zit.

Dan heeft ze er langzaam aan kunnen wennen.

Groetekes, Sje

Mijn kids aten rond het 1ste jaar met de pot mee maar wilden (en nog steeds niet) ook geen melk.
Ik geef ze nu melk met smaak of yoghi
Zou me niet teveel van het cb aantrekken, ze hebben overal wel wat op aan te merken

Dozeyana mv Dominique, Zenna, Yael en Nanou!

Hoi,

Ik ben nieuw hier.
Ik was ff aan het surfen.

Ik zou zeggen: Maak je absoluut niet druk. Het CB heeft altijd wel iets wat niet goed is. Bij mij ook.
Mijn zoon is nu 8 maand. Op mijn gevoel geef ik hem eten. En hij is een grote gezonde jongen.

1 ding: Het gevoel is heel belangrijk. Ga daarop af!!!

See Ya