Hallo Allemaal
Inmiddels kennen jullie mij van mij Topic over slecht slapen.
Ik wilde nog graag even iets kwijt over de voeding van Sem.
Ik heb helaas maar twee weken borstvoeding kunnen geven en ben toen overgegaan op nutrilon. Al snel had Sem erge darmkrampen en zijn wij de omneo gaan gebruiken.
Dit hielp helaas niet veel en hebben tussendoor nog andere voedingen gebruikt.
Later toch weer overgegaan op de omneo. Toen Sem vier maanden oud was wilde die geen flessen meer. Alles wat ook maar naar melk smaakte sloot die zich voor af. Een zure voeding geprobeerd maar ook dit hield niets uit. Aangezien Sem toch zijn voedingen nog nodig had heb ik het vermengt met biogarde drinkyoghurt. Dit ging goed maar, toen hij negen maanden oud was wilde die dit ook niet meer. In overleg met het consultatiebureau zijn we gestopt met de flesvoeding want dit was elke dag een drama. Nu krijgt Sem 3 boterhammen op een dag, een potje fruit, warme hap en een toetje. Tussendoor ook wel een plakje kaas of worst maar dat is dan ook alles. Hij drinkt wel genoeg maar altijd roosvicee. Ik vraag me toch wel es af of hij voldoende krijgt. Heb niet echt het idee dat die honger heeft het is een moeilijke eter. Pap lust die ook niet. Heb me er maar bij neergelegd maar, ook dit is wel moeilijk.
Hebben ouders hier ervaring mee? zo ja wat geef je een kind die geen melk meer wil hebben?
Groetjes
Jootje