Voeding vraagje

Hallo Allemaal,

Ik heb een vraag: Mijn dochter van 3 maanden krijgt nu 200cc voeding (180 water) met ander half schepje Johannes broodpitmeel dit omdat ze veel spuugde, keurig om de vier uur melde ze zich, maar nu word die tijd steeds korter soms omde 3 en een half uur en soms zelf om de 3 uur!!! Dan kom ik echt niet uit me me flessen!
Moet ik de voeding nog meer verhogen of mag ik er meer johannes brood pitmeel in doen??

Groetjes Sarah

Ik heb twee opties voor je. Als je dochtertje echt veel eerder wakker wordt, kun je natuurlijk ook altijd eerst even met haar een boodschapje of iets dergelijks gaan doen. Dus even tijdrekken. Dit hielp altijd bij mijn zoontje. Gerben zat met drie maanden ook al op 210/7 + 2 schepjes JBM.

JBM vult niet extra, dus dat verhogen zal niets oplossen.

Marleen (trotse mama van Fréderique en Gerben

Ik zou denk ik een 210 fles + 7 schepjes doen. Iris drinkt dat ook al een paar weken. Met de 210 fles zijn we wel overgestapt op 4 flessen. 's \Avonds krijgt ze dan een papfles. Een fles van 180 met bambix voor kinderen van 4 maanden.

Nou dat belooft.

Onze zoon van 5 weken zit al op 5 flesjes van 185
150 water 5 schepjes en 3 schepjes johannesbrood

Tjeetje wat fijn van die goede drinkers, Milou drinkt maar matigjes. net 3 dagen super gedronken… gemiddeld 840cc op een dag, maar dat is uniek!!
Nu alweer 2 dagen tussen de 600cc en de 700cc. En dat soms met moeite… ppfftt. Het is verdeeld over 5 flessen… met 4 flessen zou ze echt tekort krijgen denk ik zo, ondanks dat ze nu 5 maanden is.

Wie weet wordt ze een goede prakjes eter, daar hopen we dan maar op!

Groet Vanessa

quote:
Tjeetje wat fijn van die goede drinkers,

zit ook een keerzijde aan hoor.
Onze zoon drinkt zo heftig dat hij bergen lucht binnen krijgt met alle krampjes drama op de koop toe