Voeding nummer 2

Is die dikker? Of wat is het verschil? Mijn pak van nummer 1 was dit weekend op gegaan dus dacht dan gelijk maar over naar nummer 2 (hij is BIJNA 6 maanden). Maar nu spuugt hij meer (hele golven eruit) en lijkt er meer moeite mee te hebben?! De speen is wel goed want hij drinkt niet gulzig oid. Weet wel dat het schepje van nummer 2 groter(dieper) is dan die van nummer 1. Dus hij krijgt meer …

Iemand idee wat het verschil tussen 1 en 2 is?

Het verschil tussen nummer 1 en 2 is het volgende.
Nummer 1 wordt gebruikt als volledige voeding, hierin zit dan ook ALLES wat je kindje nodig heeft, want het krijgt alleen flesvoeding.
Nummer 2 bevat ook nog extra vitaminen en mineralen ed, maar minder, omdat ervan uitgegaan wordt dat het kindje de rest binnenkrijgt met de vaste voeding die ze dan ook al krijgen.

Verder zijn er volgens mij niet echt verschillen.
Liefs, Anne

Lilypie Third Birthday tickers

Haii, heb je toevallig de voeiding van Nutrilon? (of welk merk dan ook… volgens mij hebben die allemaal een voedingslijn). Die kun je bellen, en vragen wat het verschil is, dan weet je het precies!
Die dames van Nutrilon zijn in ieder geval altijd super kundig en lief.

Lauren & Alex (05-05-2010)

Voeding nr 2 vult idd meer als 1. Dus schrik niet als de flessen ineens niet meer leeg gaan.

En anders via google ff de voeding opzoeken. Staat vast wel iets op de site over de flesvoeding.

Ik dacht ook altijd dat dat meer vulde, maar toen ik dus die lijn belde, vertelde ze me dat er in de nr 2 niet meer calrieen zitten, en ook niet meer vulde… gek he… Sorry dat ik me er mee bemoei, maar ik zie vaker dat mensen dat denken en die mevrouw van nutrilon vertelde dus dat dat niet het geval zou zijn

Lauren & Alex (05-05-2010)