Hoi,
Weer eens even een vraagje.
Wat moet ze nog aan opvolgmelk krijgen met 11 maanden. Ik heb namelijk
het idee dat ze teveel krijgt op een dag. Ze eet netjes alles op, daar niet van, maar ik dacht dat ze met een jaar gewoon 3x mee aten en geen opvolgmelk meer kregen.
Senna krijgt nu het volgende op een dag.
7.00 fles 200cc opvolgmelk + 1 boterham
10.30 fruitpotje (gaat voor 3/4 op of helemaal)
12.30 boterham + bekertje gewone melk
15.00 koekje + limo
17.00 groentepot voor 8 mnd + toetje
19.30 fles 200cc opvolgmelk
Nu heeft Senna nog wel eens dat ze om 05.00 al wakker wordt dan geef ik eerst de fles en leg haar terug, de boterham krijg ze dan om 8.00 ofzo als ze wakker wordt.
Als jullie kindjes wakker worden midden in de nacht, bijv. 01.30 ofzo, en ze vallen weer moeilijk terug in slaap, geven jullie dan nog een klein flesje opvolgmelk of niks?
Senna valt zo’n 2x per week, de laatste tijd moeilijk terug in slaap en dan geven na verloop van tijd toch een klein flesje 100cc ofzo opvolgmelk. Wil hier eigenlijk vanaf, maar vind dit best wel lastig. Met allen slokjes water valt ze normaal wel terug in slaap, alleen tijdens die lastige nachten niet.
Nou, nou weer een heel verhaal. Senna doet het verder echt super hoor, is erg actief de hele dag door, slaapt in totaal met dag en nacht ongeveer 13 uur, niet zo veel, maar ze is vanaf kleins af aan al een wakkere baby. Ze begint nu losse stapjes te maken van bank naar mij of naar de tafel, echt super leuk.
Nou meiden, ben benieuwd naar jullie tips/ervaringen, dus brand maar los.
Groet Vanessa.