Groetjes!
Voeding en slaapschema 5 maanden
Nou ja het enige dat ik er op kan zeggen is dat ik waarschijnlijk ook binnen nog time weer een fles kan dumpen of verminderen want mevrouw was boos dat haar bordje leeg was vanavond. Ben bang dat de 4 maanden potjes te klein gaan worden
Groetjes,
Michèle

Ja waarom ben ik nog niet begonnen met groente? Kom ik weer (haha) , ik ben op het advies van het CB gegaan en zij zeiden pas na 6 maanden…
Als ik alles moet geloven wat het cb zegt kan ik ook de paashaas, sinterklaas en de kerstman wel weer van stal halen om in te geloven.
Groetjes,
Michèle

Die weten het verschil tussen Nutrilon Omneo en AR niet eens, althans die van ons dan. Ik vind ze makkelijk voor het wegen en meten (al heb ik haar van de week zelf even gemeten, kijken hoeveel ik er vanaf zat) en de inentingen. Verder checken ze haar, maar ik neem wel minimaal een kilo zout mee. Hier thuis hebben we het al omgedoopt tot concentratiebureau en mijn vriendin noemt het het consternatiebureau.
Groetjes,
Michèle

hahaha, dat is wel een goeie ja
ja over deze cb zal ik mn mond maar houden want dan ben ik volgende week nog niet klaar met typen
ja ik ben niet echt te spreken over mensen als die mijn kind zo lang laten tobben met zijn kiss en dan zeggen: zie hem maar es als een gezonde baby:S:S
toen had ik het helemaal gehad daaro, zie mij dan ook als gezonde moeder die gewoon dr gevoel volgt
Oh ja sorry dat verhaal was ik even vergeten. Ja die hebben wij ook gehad toen, ach mevrouw elke baby huilt en spuugt. Niet druk om maken en dat beetje pijn, ach geef haar mar wat water dat blust… Ik kon ze wel wurgen.
Groetjes,
Michèle

of nie! HEKEL AAN die opmerkingen van elke baby huilt of elke baby spuugt wel eens, JA WEL EENS NIET CONTINU! aargh voel mn woede weer opborrelen als ik eraan denk
Of de mededeling: " De gemiddelde baby…" Daarvan heb ik toen meteen gezegd dat ze dat af moesten leren. Er is geen gemiddelde baby. Zelfs met sprongetjes die toch rond dezelfde tijd zijn bij elk kind zit onderscheid. Maar ja dat is iets dat ze daar echt niet kennen, onderscheid. Ja onderschijt, maar ja das wat anders, das wat je krijgt van ze
Groetjes,
Michèle

Ja maar dan hebben we de juiste papieren weer niet enne ik wil geen babies prikken
Groetjes,
Michèle

nee ik wil ook geen baby’s prikken,
en papieren? waarom hebbe we die nodig? cb heeft papieren en die bakke er niks van