hallo…
ik heb even een vraag…wij hebben een tweeling een jongen en een meisje van 5,5maand oud…maar wij zitten een beetje met hun voeding kwa tijd enzo…graag zou ik daar zoveel mogelijk tips of wat dan ook over willen horen hoe een ander het doet en of wij het wel goed doen…
meestal zijn dit de tijden soms veranderd het nog weleens:wel moet ik erbij zeggen dat het verschilt nog wanneer ze komen snachts…soms ook wel om 3 uur ligt eraan als ze de avondfles leegdrinken of niet
5.00 fles150cc
9uur fles 180cc
13.00 fles 180cc
tegen 15.00 fruithapje
17.00-17.30 fles 180cc
22.00 fles 150cc met nutrix pap
maar voor die laatste fles van 22.00 moeten we ze meestal wakker maken tot gevolg dat ze haast niets drinken omdat ze dan nog te moe zijn…hoe kunnen wij dit aanpakken zodat we ze niet meer wakker hoeven te maken om 22.00 maar dat ze misschien door kunnen slapen??ze moeten die 5e fles nog hebben zegt het cb want onze tweeling waren erg klein bij de geboorte…maar ik lees zoveel hier dat kinderen van deze leeftijd al veel meer krijgen en dat ze flessen van 210cc drinken maar dat lukt bij ons niet want 180cc gaat er net in…hebben jullie tips voor ons zodat wij misschien iets kunnen aanpassen of veranderen???ik hoor het graag
groetjes renate
Gewijzigd door - dennis op 07 Jan 2009 14:13:39