Voeding baby van 5 maanden

Hoi allemaal,

ik leer hartstikke veel van iedereen hier op de site…echt super! Ik lees alleen veel over baby’s tot de 4 maanden en na de zes maanden…mijn zoontje is nu 5 maanden en ik vroeg me af of iemand een voedingsschema heeft voor een baby van 5 maanden. Ik weet niet of het heel veel uitmaakt of een baby nu 5 of 6 maanden is wat betreft het eten maar ik vraag het me toch af. Mijn zoontje krijgt nu 4 flesjes van 225 en een fruithapje maar de laatste dagen krijg ik het idee dat ie daar niet voldoende aan heeft…wie heeft er tips?

groetjes Hedi

mij jongste is nu ook 5 maanden en heb hetzelfde bij mij krijgt ij nog 5 flessen van 200 fruit hij vind groente geen succes maar daar willen we hem zsm aan gaan laten wennen.
misschien kan jij ook 5 flessen van 200 geven?

hoi Hedi,
Hier is daniel ook bijna 5 mnd en misschien moet je bij elke fles een paar schelpjes pap bij doen. Dit vult meer waardoor hij misschien wel genoeg heeft. Terug gaan naar 5 flessen lijkt mij niet echt makkelijk. Daniel heeft zelf geregeld dat hij naar 4 flessen ging en ik krijg er echt geen 5de bij.
Daniel drink wel minder. Hij drink gemiddeld aan water tussen de 500-600. De fruithap wil ook nog niet echt maar geduld is een schone zaak.
Succes ermee.
groetjes natascha

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker