Hallo,
Larissa die wordt morgen alweer 7 maanden. Ze is best wel een moeilijke eter. Het verschilt per dag hoeveel ze eet qua melk en groente.
Nu is dit ongeveer haar schema:
7 a 8 uur fles
11 a 12 uur fles
13 a 14 uur fruit
16 uur fles
18 uur groente
20 uur fles en naar bed tot volgende dag
Het verschilt per dag hoe laat ze overdag en hoelang ze slaapt. Ze slaapt niet meer zoveel overdag, maar dat vind ik niet erg, als ze maar s’nachts slaapt.
Ik heb haar ook al wel eens een beetje brood gedrenkt in thee gegeven, vind ze wel lekker. Nu zou ik aan jullie willen vragen, wat kan ik nu ongeveer voor schmea aan houden. Ik wil graag dat ze wat meer brood gaat eten. Ze is best wel klein en doordat ze nou ook niet zo graag echt eet, maak ik me echt heel veel zorgen om haar. Ik zag laatst het dochtertje van mijn nichtje (bijna 4 maanden) en die woog al 7 kilo. Nou mijn dochter is nu bijna 7 maanden en weegt dat misschien nog niet eens! Nou zeggen ze op cb dat ze gewoon haar eigen lijn volgt, en ze is voor de rest ook wel gewoon vrolijk en gezond, maar vind het zo moeilijk om te zien dat ze maar niet echt dikker en of groter wordt, doordat ze ook gewoon naar mijn idee niet genoeg eet…
Ik hoop dat jullie misshcien nog weten wat jullie gaven met 7 maanden en dat hier kunnen vermelden. Ik heb al gezocht hier, maar daar heb ik maar twee berichtjes over de voeding van 7 maanden gevonden…
Ik ga ook bij cb aangeven dat ze wat moeilijk eet, mijn man vind dat we naar de dokter moeten, maar dat vind ik te ver gaan, want ze is verder God dank niet ziek ofzo. Nu is ook wel zo dat haar tweede tandje doorkomt, waardoor ze de afgelopen dagen al helemaaaaaaaaal slecht heeft gegeten.
Groetjes,
Vartien
Our littel angel is Larissa