Voeden


#1

hallo allemaal

ik doe mijn baby van 10 weken altijd voeden met de lamp aan een softtone lamp van 20 watt maar het is nog te fel heeft iemand tips hoe ik dan anders kan doen want dan is ze snacht gelijk wakker


#2

Hoi Hoi,

Ik deed altijd de lamp op de gang aan en liet de deur een stukje open. De lampen op de slaapkamer liet ik uit.


#3

ja maar als ik dat doe dan wordt die van 3 jaar wakker


#4

Softone lamp van 15 watt? Da’s net wat minder fel.
Als je in elk geval maar nooit iets over een lamp heen legt om nog meer te verduisteren, want dan krijg je brand.

Groetekes, Sje


#5

ik heb nu een softtone lamp erin 15 watt eigenlijk de laagste maar het is nog te fel


#6

Meneer S-je zegt dat er een soort verloopstekkers bestaan die een dimmer bevatten.

Dus zo’n verloopstekker in het stopcontact, in de verloopstekker de stekker van de lamp. En op die verloopstekker zit dan een dim-mogelijkheid. Een schuifje of draaiknopje ofzo. Zo kun je de lamp nog verder dimmen dan de 15 watt die erin zit.

Even informeren bij de bouwmarkt of de verlichting-speciaalzaak.

Groetekes, Sje


#7

Tijdelijk verduisterend plakfolie, een doek o.i.d op/voor het raampje boven de deur van slaapkamer van je zoontje, ik neem tenminste maar aan dat dat een raampje zit, anders zou hij vast niet wakker worden van de lamp in de hal.

Of een nachtlampje met schakelaar in het stopcontact (je hebt b.v. heel goedkoop van die winnie the pooh of minnie mousse nachtlampjes met een schakelaartje bij zeeman die geven een prima schemer lichtje).

Groetjes Carolien.


#8

Je hebt van die kleine dimbare halogeen lampjes, die je in het stopcontact kunt steken, erg handig en gaan ook lang mee. Ik heb deze al 4 jaar en gebruik hem nog steeds. Koste iets van 10 euro bij aldi maar blokker heeft ze geloof ik ook.

[img]http://lb1f.lilypie.com/XoxZp1.png" width=“400” height=“80” bord


#9

Ik gebruik het nachtlampje gewoon.


#10

Ik voed mijn dochter van nu bijna 8 weken gewoon in het donker, dat gaat eigenlijk prima.

Liefs, Anne