Bedankt voor alle berichtjes. Ik heb alle spenen en flessen al geprobeerd, heb nu de dr brown en die werkt tot nu toe het beste.
Maar het is al dagen dat ze zo slecht drinkt, gisteravond heb ik er even naar min vriendin gebracht( effe met me mannetje uiteten geweest), ik haar gebeld rond half 10 toen zou ze de laatste fles hebben gehad. Maar ze wou weer niet drinken, ze slaat gewoon vaak de laaste voeding over, en soms ook de middag voeding.
Ik geef nu nog 4 voedingen en bijvoeding, maar die schieten er weleens bij in, omdat ik dan niet uitkom.
Misschien wil ze s avonds gewoon niet wakker gemaakt worden.
Ik ga een nieuw schema proberen denk ik maar.
Om de 4 uur, en dan starten om 7 uur s ochtens, dan 11 uur, dan 3 uur en dan 7 uur. Maar vind het zo moeilijk want als ze nou die van 3 uur overslaat moet ik dus eigenlijk wachten tot 7 uur.
Maar wat nou als ze om 5 uur honger heeft, gewoon laten wachten ???
Als ik wel eten geef, dan eet ze de avond niet en slaat ze dus weer een voeding over.
Ik heb nog niet gewogen ( cb dicht), maar moet vrijdag weer naar ka, en hopen dat ze dan aangekomen is.
Als ze nog minder plasluiers heeft ga ik zeker aan de bel trekken.
Toen ze in het ziekenhuis lag had ik het gevoel dat we niet echt serieus genomen werden, de ka zei, Uw kindje zal zichzelf echt niet uithongeren, dat is tegen hun natuur in, dus mevrouw maak u geen zorgen.
Maar ze is nu 6.5 maand, drinkt hoogstens 4 flessen van 100, en de rest moet ik er bijna inproppen, dit is toch niet normaal??
Word gek van dat onzekere gevoel.
Op het cb zeiden ze dat ze op haar eigen lijntje blijft, alhoewel die nu wel iets afweek, ( maar daar moest ik me geen zorgen over maken!!)
Maar het is toch een verschil of ze in 4 weken 200 gram aankomt of in 1 week!! Zo blijft ze wel op haar lijn, maar of dat nou goed is?
Sorry voor mijn lange verhaal, maar het is weleens lekker om het even allemaal opteschijven, al je frustraties en onzekerheden !!
Liefs Angelique