Vocht in hand

Ff vraagje
madelon is afgelopen donderdag aan haar pols geopereerd en nu blijft haar hand en vingers heel dik van het vocht, waardoor ook nog veel pijn. Er zit geen verband meer omheen. Nu vanochtend de ha gebeld en die zei heb je geen mitella gehad de eerste dagen want dat is vrij normaal, nee dus. Ze zegt bel het ziekenhuis even want die weten precies wat er gedaan i. Dus zij gebeld, hun met okter overleggen. Niks aan doen verder als het vrijdg niet weg is of eerder erger word terugkomen, terwijl ze normaal gesproken dus niet terug had heven komen omdat het oplosbare hechtingen zijn.
Zo min mogelijk belasten werd er bij gezegd nou geloof me dat oe je vnzelf wel als je veel pijn hebt.
Maar was is nu wijsheid toch een paar dagen in een mitella doen of indd zo laten? Wat is de beste houding om dat vocht weg te krijgen?

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Ik heb het even aan Mervin gevraagd, die is BHV-er en hij zegt het slimste is omhoog want dan kan het vocht wegzakken en staat er minder druk op.

Der hand moet zeg maar boven het hart zitten ivm met druk.

Groetjes,

Michèle

Gewijzigd door - Michèle op 14 Jun 2010 19:26:44

Ja zei ze zelf ook al, daarom vonden wij wat het zh zei eigenlijk ook zo vreemd. Dus wordt voorlopig omhoog met der hand

Liefs Michelle

Yep dan zal ze ook het minste pijn hebben. Enne anders toch een pcm nemen. En net als met een gekneusde enkel kun je onder je pols ook een kussentje leggen met slapen.

Groetjes,

Michèle

Ik zou hem inderdaad ook even omhoog houden!
Maar geloof dat je dat al ging doen

Liefs, Anne

Indd Anne

Liefs Michelle

Sneu voor d’r, sterkte!

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Wat vervelend voor haar.

Heel veel sterkte!

Groetjes,
Sandra

ik denk dat een mitella geen kwaad kan,
mijn moeder had toen ook een mitella gekregen toen ze vocht vasthield na die operatie.
heeft ze veel pijn? beterschap ermee~!

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

En slapen met je arm op een kussen helpt ook! dus dat het iets hoger ligt! succes

Thnx allemaal.
Heb der vandaag nog niet gesproken want ze moest nar school vandaag, Dus René haar gister naar Breda gebracht. En mijn broer heeft rené vanochtend weer thuis gebracht. Wat een geregel allemaal zo zeg, niet echt handig nu, dat ze in Breda werkt. Want ja ze moet ook gewoon werken wat een bitch is dat zeg dat afdelingshoofd, en dan klagen ze dat er te weinig mensen in de zorg zijn ja vind ik niet gek zo. Wordt er gezegd je hoeft niet je eigen werk te doen want dat gaat nu eenmaal niet, hou je maar toezicht. Oke prima vervangend werk noemen ze dat, Madelon zei al ik kom me tijd wel door, maar er is voor haar dus niemand anders opgeroepen, dus madelon voelt der eigen heel schuldig tov haar collega’s. Ze zei mam die moeten nu nog harder werken dan ze al doen.
Heb tegen der gezegd niet schuldig voelen ligt niet aan jou en dat zeg je ook maar tegen je collega’s. En dan vinden ze het gek dat ze niemand kunnen krijgen pff.

Liefs Michelle

Inderdaad wat je zegt michelle. Ziektewet kennen ze niet in de zorg zeker??

Groetjes,

Michèle

Nope daar niet iig. Laatst had een colega buikgriep van boven en onder Zegt het afdelingshoofd ga vanddag maar heel de dag op de wc zitten kun je morgen weer komen

Heeft ze niet gedaan hoor maar das toch niet normaal, zoiets zeg je niet.

Liefs Michelle

pff wat belachelijk zeg!
maar zij mag na zo’n operatie gewoon in de ziektewet, of die afdelings hoofd dat nou leuk vind of niet.
als het erop aan komt krijgt madelon gelijk en niet die afdelingshoofd, ze moet dan wel dingen regelen daar op het werk, maar ze moet wel de wet naleven… en niet moeilijk doen als iemand ziek is of een operatie achter de rug heeft… en als ze zelf es ziek is gaat ze wel zielig lopen zitten doen zeker…

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Ze krijgt vervangend werk Inge en dan moet je.

Liefs Michelle

Ben je dan verplicht om te werken Michelle?? Wat raar, wat als je nou onder volledige narcose bent geweest, dan ben je echt niet meteen in staat om te werken ook vervangend niet.

Groetjes,

Michèle

Madelon kreeg de dag van de operatie vrij. Vrijdag werd ze wel verwacht al had Madelon toen al aangeven dat zit er niet in, Nee ze moest 4 uur komen om toezicht te houden. Heeft madelon niet gedaan. Zei ze gister aan de foon dan houden we een vrije dag in Dat gaan wij dus niet piken. Toen was ze 3 dagen vrij en nu vandaag naar school. Dus morgen eerste werkdag. Madelon had gister dus gebeld dat ze der werk nog niet kon doen maar ze moet dus komen voor vervangend werk. De pech is ook nog dat ze voor 6 dagen ingeroosterd staat.

Liefs Michelle

ze moet helemaal niks, dan meld ze zich toch gewoon ziek ziek.
gewoon ziek van de operatie koorts…of weet ik wat.
ik zou het niet gedaan hebben iig…

ik moet die afdelingshoofd niet echt ik ken er meer van dat soort. Die denken echt dat ze heel wat zijn en alles kunnen maken.
en 0 respect voor de mensen die in feite al het werk doen

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/100613/zL2b.jpg" alt=“Lilypie Tweede Pic” width=“100” height=“80” border=“0” />[img]http://m2.lilypie.com/dDvRp2.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - MamavanRico op 15 Jun 2010 14:59:08

Michelle, dit klopt niet hoor. Als ik madelon was (of jou) zou ik maar even heel goed uitzoeken wat haar rechten zijn en zo. Misschien ook lid worden van de bond??

Groetjes,

Michèle

Dat is tegenwoordig verandert hè is bijna bij alle bedrijven zo, als ze je vervangend werk aanbieden en je doet het niet is het werkweigering. Ze hoeft niets te doen als toezicht houden en ja daar heb je je hand niet voor nodig.

Liefs Michelle