pfhh als iemand tips heeft, want ik ben echt bijna de wanhoop nabij ! nee ik zal eerlijk zijn, IK BEN DE WANHOOP NABIJ…
toen wij terugkwamen van vakantie, had de kat het hele huis besmet met haar vlooien, ikke met goede moet het hele huis gesprayt, kat te pakken gekregen en een bak met dat vlooienspul op haar gespoten… alles in vuilnisbakzakken… in de was… hellskarwei, ik moest er een dag extra vakantie voor opnemen, want met een rondscharrelende peuter ist onmogelijk… ik heb dit denk ik wel 3 keer herhaalt… maar het is zo moeilijk om het te plannen, want ja je bent bijna nooit peuterloos als zij weg is, zit ik op me werk… en nu ja hoor, gisteren werd ik weer aangevallen (want ze pakken mij en pippy genadeloos…)
ik werd vannacht om 4 uur wakker, mijn knieholte helemaal lekgeprikt… nou toen heb ik 2 uur liggen draaien en malen, over hoe ik dit vandaag moest aanpakken, alle kamers inspuiten alles wassen… en deze hele ellende … niet te doen … gelukkig kon zij vanmorgen terrecht bij het kdv !
ikke als een gek met die spuitbus door de kiet … met een sik van hier tot tokio…want ik word er alles behalve blij van zeg maar…
1.5 uur nadat ik pippy had afgegeven belde het kinderdagverblijf, ze had ze meegenomen… tis dat ik een ‘hoog schaamte level heb’ want ja ik kan dr ook barweinig aan doen, maar vond het wel mega vervelend, want nu moeten ook hun alles wasse… nou madam heb ik opgehaald, en direcht bij de voordeur uitgekleed, haar in bad gestopt, (want het enige wat die krengen nie overleven is water, dan verzuipen ze … en een dichtgeknoopte zak want dan kenne ze geen ademhalen) … terwijl zij in bad zat, heb ik haar kamer gezogen gestoft, en schoongemaakt, (om de hoek bij de badkamer, dus ken haar in de gaten houden ) maar erg handig, met een peuter die 80 keer mama roept…over de stofzuiger heen…
ik heb net de huisarts gebelt, of er ook iets is voor haar, zoals bij luizen,shampoo ofzo… ik moet over een uur ff terugbellen voor info… want kleine kindjes zijn er nog gevoeliger voor dan volwassenen…
maar ik weet echt niet wat ik er nog meer aan kan doen ?! … ben half dood man, van al die akties…verschrikkelijk het is gewoon bijna onmogelijk!
ik heb bijna de neiging die kat met een te koop bord voor de deur te zetten (bij wijze van) maar die moet nu echt ff uit de buurt blijven, nie dat zij er wat aan kan doen,maar ja moet toch iemand de schuld geven…
ik heb nu onze slaapkamer en logeerkamer nog in de spray zitten, dus die moet ik nog doen als manlief thuiskom… ik leg volgens mij tegelijk met pippy op bed vanavond…
maar heb iemand ‘vlooien-ervaring’?
- alles wat je bij een kat kan doen, ken nie bij die van mij, vlooienband onmogelijk, pilletjes in het eten , nog onmogelijker, die kat is psygisch gestoord dus da lukt nie, mag al blij zijn dat ik haar te pakken krijg voor dat spul iin dr nek, en dan nog gelukkiger zijn als ik haar ook daadwerkelijk raak !
Pippy is geboren 17.07.2009