Vloeistoffen-tas

(Ik had deze topic zojuist al geplaatst, maar ik zie 'm nergens terug, dus nog maar een keer)

Heeft iemand enig idee hoe ik aan zo’n transparante vloeistoffenzak/tas moet komen? Het is om vloeistoffen mee te mogen nemen in het vliegtuig.
(volgende week op vakantie namelijk)

En dan gelijk nog iets anders.
Ik neem potjes Olvarit mee naar de bestemming. Dit gaat in de koffer. Moet je dit dan aangeven bij een douane o.i.d.?

Lilypie Second Birthday tickers

Oeps sorry, nu dus 2x geplaatst. Misschien dat iemand 'm de eerstgeplaatste weg kan halen?

Nee sorry maar ik lees graag mee want wij gaan volgende maand voor het eerst vliegen met moppie. Waar gaan jullie naartoe? Ik vind het best spannend 4,5 uur vliegen hoor met zo’n kleintje…(wij gaan naar Gran Canaria)
groetjes,
Wendy

Lijkt mij dat een ANWB-winkel zulke dingen verkoopt.

Groetekes, Sje

gewoon albert hein, druk en sluit zakjes

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

Ja, inderdaad, van die afsluitbare diepvrieszakken! Heb je nog in verschillende maten ook!

Groetekes, Sje

En op het vliegveld zelf kan je ze ook halen.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

En volgens mij hoef je olvarit niet aan te geven. Het melden kan natuurlijk nooit kwaad.

Groetjes,

Michèle

Ik zou die potjes olvarit inderdaad voor de volledigheid aangeven.

Verpak ze ook in die plastic zakjes he?! Als er eentje per ongeluk open springt tijdens de vlucht (want volgens mij is de druk in het ruim van het vliegtuig anders dan in het passagiersgedeelte van het toestel), zitten al je kleren onder de olvarit!

Verpak ze sowieso goed tussen de kleding, want met die koffers wordt nogal gesmeten bij het bagagedepot!

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 16 Apr 2011 12:50:38

@moppiesmama: wij gaan volgende week naar turkije, ook 4 uur vliegen! Heerlijk even een weekje zon! (tenminste, dat is te hopen, zo supermooi weer is het daar nu nog niet…)

Ik ga maar eens op diepvrieszakjes-jacht! Ik las nu op de site van transavia dat je per persoon 1 zak mag hebben van max 1 liter.

Spannend! Wel heerlijk hoor er even tussenuit. Ik ga duimen dat je heerlijk weer hebt.
groetjes,
Wendy

Wij zijn vorig jaar naar Spanje geweest toen Sylvie 4 maand was.
We hadden gewoon verpakkingen nutrilon mee in de koffer en hebben dat niet aangegeven ofzo. Als ze het niet vertrouwen maken ze het toch wel open
Ik zei ook al tegen mn vriend, straks denken ze dat het drugs zijn T is toch ook witte poeder he
Maar het viel mee, koffer is helemaal niet open geweest
Aan boord had ik 1 flesje mee met alleen een laagje diksap er in. Je mag namelijk geen vloeistoffen meenemen, flesje drinken wist ik ook niet zeker. Deze tip had ik op internet gelezen. Alleen een laagje diksap in het flesje en als je dan voorbij de douane bent, dan water erbij in doen. Dan heb je gewoon een flesje drinken mee. Vooral handig bij het opstijgen en dalen, slikken helpt tegen de druk op de oortjes.
Als je kindje nog een fles melk krijgt stond er als tip bij dat je dan het beste kant en klare pakjes mee kan nemen van nutrilon. Die mogen namelijk sowieso mee, omdat ze helemaal dicht zitten.
Wij hebben dit allemaal gedaan en nergens problemen mee gehad

Ik heb geen idee waar je heen gaat op vakantie? Maar overal verkopen ze toch wel babyvoeding, ook fruit- en groentepotjes. Misschien kan je ze beter op de bestemming kopen?

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie