Vlindervleugels maken

Hoi allemaal,

Het is al weer een hele tijd geleden dat ik hier een bezoekje bracht. Er is teveel gebeurt om uit te leggen. Daarnaast wordt mijn schatje binnenkort alweer 6 jaar. Dus zit je met minder vragen problemen. Daarnaast heb je nu ook mama´s van school waar je ervaringen mee uitwisseld.
Maar nu zit ik toch met een klein vraagje ik heb het me op de hals gehaald om als thema op het kinderfeestje vlinders te maken. Heel leuk natuurlijk vlindercakejes, haarband met een vlinder erop en ik wil de gezichtjes schminken met vlinders of als vlinder (met behulp van de buuf) maar je moet ze tijdens het schminken toch ook bezig houden dus dacht ik aan vlindervleugels te maken.
Nu was ik al enthousiast begonnen met panty´s te spannen maar dat blijft op een of andere manier niet goed zitten weet iemand anders nog een andere manier om leuke veluges te maken die ze kunnen versieren(behalve karton.

Graag hoor ik jullie input.

groetjes

lon106

Ik zou bijna zeggen schuimrubber (dat kun je zo in hele lappen kopen op de markt), maar ik vrees dat die moeilijk te versieren zijn. Foamstickertjes zullen er wel op blijven zitten. Maar dingen erop plakken met kinderlijm zal niet lukken.

En waarom mag het geen karton zijn?

Groetekes, Sje

ik zeg action! daar zag ik ze laatst heeel goedkoop liggen

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

Hoi Kimmetje

waar zouden we zijn zonder de Action,

Was het niet helemaal maar goed genoeg.

Dus bedankt voor de tip.

Action zit hier niet direct in de buurt dus kom er niet zo vaak.

groetjes

lon106