Vlindertje op de hamburger

hallo allemaal.
Vandaag zaten we met ons dochtertje bij de mc donalds.
Mijn meisje had haar hamburger neer gelegd om een slokje tedrinken en we kijken zit er een mooi wit vlindertje op het papiertje van dr hamburger,
Het vlindertje bleefs zelfs enige tijd zitten…
Desteny heeft wel een vlinder/engele broertje,Ons gedenk teken voor haar grote broer is een vlinder!
Daarom vind ik dit zo bijzonder,
Vorig jaar toen we gingen verhuizen en nog even de laatste dingen aant doen waren in de oude woning zat er ook een vlindertje op de vensterbank.
Vlinder op haar hamburger

Vlindertje op de vensterbank in de oude woning

Gewijzigd door - damiendesteny op 04 Jul 2010 23:02:17

Oh wat mooi en bijzonder! Ik weet uit ervaring dat je daar een heel speciaal gevoel bij krijgt! Joey en Jessey hebben ook een engel-broer en zijn gedenkteken is ook een vlinder! Ik vind het ook altijd fijn als ik een vlinder zie, dan denk ik ook direct aan Jayvey*

Groetjes Anouk

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

wat bijzonder! echt heel mooi…
en wat ontzettend erg wat je vertelde van je zoon en desteny dr grote broer… {{{{(L)}}}}

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Wat mooi.

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Wat ontzettend bijzonder.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

Wat mooi, dat het vlindertje op de hamburger kwam zitten! Zelf heb ik geen engel-kindje, maar vlinders zijn (naast dolfijnen) mijn lievelingsdieren. Ik vind ze zo mooi en ze hebben voor mij ook een mooie betekenis.

Groetjes Rainbow, trotse mama

Inderdaad heel bijzonder. Ik heb helemaal tranen in mijn ogen van je verhaal op de site van je overleden kindje. Je hebt er prachtige teksten geschreven. Die vlinder is dan wel extra speciaal.
Sterkte en lieve groeten.

Toeval bestaat niet.

Groetjes,

Michèle

Wauw, mooi zeg!!
ik snap dat het voor jullie veel extra betekenis heeft!

Liefs, Anne

Wat bijzonder en mooi

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Ik heb meteen ook even op de site van Damien gekeken. Ik heb ook naar zijn foto’s gekeken. Kreeg er wel een brok van in mijn keel, maar heel mooi dat jullie alles zo goed bij houden!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Wauw meid, wat bijzonder! Ik weet zeker dat jullie kleine man even liet weten dat hij jullie niet vergeten is.

Wat verschrikkelijk moeilijk om mee te maken wat jullie hebben moeten meemaken.

liefs