Vliegen

Hi meiden,

Wij gaan volgende week vliegen naar Turkijke!! Vind het hardstikke spannend natuurlijk met Jesse… Heen vliegen we 09.15 dus dat is wel een redelijke tijd. Hij moet dan ook z’n fruit en z’n broodje. Dan kan ik hem dus best wel vermaken. maar terug is echt bal!! We vliegen al om 05.10 dat betekend dus dat we al om 01.00 bij het resort worden opgehaald. Midden in z’n slaap natuurlijk. Ik hoop dat hij in het vliegtuig gewoon verder gaat slapen. We gaan met vrienden die ook een kindje zu kunnen dus wel misschien samen spelen in het vliegtuig.
Verder neem ik veel boekjes mee en autootjes. En als we opstijgen laat ik hem drinken ivm met oortjes.
Hebben jullie verder nog handige tips met het vliegen?

Liefs

Lilypie Second Birthday tickers

Je mag per persoon maar een maximale hoeveelheid vocht in de handbagage mee nemen. Pin me er niet op vast, maar ik dacht 200cc. Daar valt ook zonnebrand onder enzo…
Rozijntjes, klein speelgoed, boekjes, rijstewafeltjes, zakjes knijpfruit, misschien als je zo gek bent een portable dvd-speler?

Jens had er de grootste moeite mee (hij was toen 1,5 dat we naar turkije vlogen) om stil te zitten, dus we gingen om de haverklap met hem het gangpad op en neer. De meneer die naast ons aan het gangpad zat werd gek omdat ie telkens moest opstaan, maar liever dat dan een brullend kind in het vliegtuig.

Oh enne… verhalen dat schreeuwende kindjes een paar rijen verderop niet meer te horen zijn, zijn onzin kan ik je vertellen als stewardess .

Lilypie 3rd Birthday Ticker
Lilypie 1st Birthday Ticker

hoi
Ik heb Emma ook lekker in het gangpad laten lopen (ze was 9.5 mnd heen en bijna 11 mnd terug). Speeltjes mee, en lange vingers!!! (zijn echt onmisbaar).
Ik heb de man aan het gangpad gevraagt of hij wilde ruilen. Emma kan je nl niet te lang laten zitten…
Verder als hij een speen heeft kan je die ook gebruiken bij het stijgen en landen.
Veel plezier!

Gidget

Hoi,

Wij zijn net terug van vakantie en hebben ook voor het eerst met de kleine meid gevlogen. Ze is 20 maanden en kan echt helemaaal niet stilzitten, dus ik zag er best een beetje tegen op! Maar het viel allemaal erg mee. Het was maar 2 uurtjes vliegen, dus ook wel te overzien.

Heen ging supergoed. Alles is nieuw en anders en alleen daardoor was ze al afgeleid. We hadden een paar nieuwe boekjes gekocht en natuurlijk genoeg eten en drinken bij de hand. Het is inderdaad wel handig om bij het gangpad te zitten zodat je er af en toe uitkan. Verder delen ze in het vliegtuig ook wat uit voor de kinderen. Wij

Hoi,

Wij zijn net terug van vakantie en hebben ook voor het eerst met de kleine meid gevlogen. Ze is 20 maanden en kan echt helemaaal niet stilzitten, dus ik zag er best een beetje tegen op! Maar het viel allemaal erg mee. Het was maar 2 uurtjes vliegen, dus ook wel te overzien.

Heen ging supergoed. Alles is nieuw en anders en alleen daardoor was ze al afgeleid. We hadden een paar nieuwe boekjes gekocht, kleurpotloden en papier mee etc. en natuurlijk genoeg eten en drinken bij de hand. Het is inderdaad wel handig om bij het gangpad te zitten zodat je er af en toe uit kan.

Ik heb niet gemerkt dat ze last van de oren kreeg, maar het is wel handig om wat te drinken bij de hand te hebben. En niet te vroeg geven, het drinken heeft pas effect als het vliegtuig daadwerkelijk los komt van de grond!

Lekker genieten dus, komt allemaal vast goed!

groeten, Iris

Gewijzigd door - knorriee op 24 Sep 2009 21:58:18

Hoi Hoi

Mijn man werkt voor een luchtvaart maatschappij en wij vliegen veel
Onze smurf is 13 maanden en heeft al 7 keer gevlogen Eerlijk is eerlijk Het was makkelijker toen hij zo heel klein was Bedje en hij ging slapen heen 14 uur vliegen Geen enkel probleem Zou ik nu niet meer aan moeten denken met meneer woel water
Wat ik vaak doe is zn favo speelgoed even een paar dagen opbergen voor we weg gaan Dan is hij in het vliegtuig helemaal gelukkig dat het weer tevoorschijn komt
Ook heb ik altijd wasknijpers bij me Lach niet Maar dit zijn geweldige tijd verdrijvers Eerst overal aan vast knijpen en in doen en dan als ze echt lastig gaan worden mag hij ze draaien en los halen
Een boekje met van die herbruikbare plak stickers doet het ook altijd erg goed ( van die dingen die je ook id auto gebruikt maar dan iets dikkere stickers te gebruiken va 1 jaar oud)
Tsja en de rest is bekende koek Beetje meer snoepen dan normaal en lopen door t gangpad
Veel plezier en geniet van je vakantie
Gr Linda

Lilypie Second Birthday tickers