Vliegen

Hoi lieve Papa’s & Mama’s,

In Juni ga ik op bezoek naar mijn familie, vrienden & kennissen van Papa’s kant. Omdat dit mijn allereerste vlieg ervaring wordt ben ik reuze zenuwachtig, want ik weet niet wat mij te wachten staat gedurende de trip.
Zijn er andere kindjes die al ervaring hebben met vliegen…?

O, ja en nog iets. Papa vind het voor mij nog veel the vroeg om mij mee te nemen naar shopping malls. Heeft hij hierin gelijk of is ie gewoon stom…?

Bébé…

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

jouw papa mag jou gerust meenemen hoor, ik neem rico ook voordurend mee en is ook al mee wezen stadten.
baby’s zijn heel rustig in de kinderwagen en jij vind dat toch ook fijn?
ik weet zeker dat je je ogen uitkijkt…als je al niet in slaap valt
zorg wel dat je mama en papa pampers meenemen en billendoekjes en de voeding die je nodig hebt. je weet nooit
en je tutje natuurlijk en een lief klein knuffeltje die jij het leukste vind.

oh enne vliegen…
ja ik heb er ervaring mee,
ik kreeg er oorpijn van bij het dalen,
verder vind ik vliegen fantastisch,
vooral vliegtuig eten vind ik lekker vraag me niet waarom
hoe ver moet je vliegen?

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

ja dat deed ik ook altijd tussen de voedingen door gaan en dan snel terug
maar eigelijk doe ik dat nog steeds als ik naar de stad ga maar met bezoek bij vrienden e.d. dan weer niet natuurlijk

Hoi bébé,

Je mag gewoon vliegen hoor, dat ga ik in juli ook doen. Lekker bij papa op schoot. Enne…natuurlijk mag je mee naar shopping mails, dat doe ik heel erg vaak en ik vind dat prima. Weet je wat ik denk? Dat jouw papa gewoon niet naar zo’n mall wil (net als mijn papa) en daarom gauw zegt dat 'ie het te vroeg vindt!

Groetjes Julia

Groetjes Rainbow, trotse mama

Ja hoor, die kleintjes mogen gewoon vliegen. Jedidia vloog met 2 maanden al 15 uur, en met 7 maanden vloog ze 7 uur. Beiden keren sliep ze als een blok. Bij het stijgen en landen gaf ik haar de borst of een speentje, zodat de oortjes geen pijn doen.
Groetjes, Daniella

Lilypie 2nd Birthday Ticker

ik vind vliegen echt gaafmaar die oorpijn damn…liever niet dus uiteindelijk

Wij zijn ook al gaan vliegen toen ons meisje 16 weken oud was.
Flesje of borst geven bij dalen en stijgen en dan is er niets aan de hand!
Ons kleintje heeft niet geslapen tijdes de vlucht (duurde ook maar 2,5 uur) maar gelukkig wel goed geslapen voor en na de vlucht.
Het ging prima! Succes ermee.

Beste Kobus,

Je kunt niet vroeg genoeg beginnen met winkelen dus je papa heeft ongelijk als het gaat om die shopping malls! Gewoon lekker mee gaan winkelen en dan zorg je maar dat papa thuis blijft zitten met een puzzelboekje of de afstandsbediening van de TV ofzo!

Groetekes, Sje

Hoi lieve reageerders,

Bedankt weer en ben ik een beetje gerustgesteld om straks het vliegtuig ingedragen te worden, maar zal ik wel om een reserve speen vragen…

Maar Papa vindt winkelen helemaal niet vervelend hoor, hij was alleen bang dat ik teveel indrukken op zou doen waar ik dan te klein voor zou zijn…

Bébé…

Wow wat een avontuur zeg!! Ik ben zelf al 25 jaar, en durf het echt niet! Mijn ventje moet het voorlopig maar met trein vakanties doen, hahaha! Heel dapper van jullie hoor! Ik wens je alvast een hele goeie reis!
Enneh over dat shoppen, dat lijkt mij ook geen probleem. Joey vind het heerlijk om te winkelen, al vanaf dat hij twee weken was! Nu hij ietsje ouder is gaat hij lekker rondkijken, en stralend naar iedereen lachen die nieuwsgierig in de wandelwagen kijkt

Groetjes Anouk

Hi Kobus,

Mijn meissie heeft nog niet gevlogen, maar winkelen kan ze heel erg goed en dat doet ze al sinds jongs af aan. Ze vind het ook heel leuk. Allemaal kleurtjes kijken en flesjes drinken in restaurants. Ze voelt zich dat heel wat want ze krijgt veel aandacht dan. En aandacht vind ze heel leuk. Als ze kon lopen zou ze iedereen een handje gaan geven.

Dus gewoon lekker gaan winkelen met mamma en of pappa. Als je moe bent kun je toch lekker slapen en zo. Alleen inderdaad wel even tegen mamma zeggen dat ze alles mee moet nemen. Ook de fles. Want soms red je het niet om op tijd terug te zijn en dan heb je in iedergeval je eten bij je.

Groetjes,

Michèle

die indrukken zijn juist goed voor je kindje, hoe eerder je begint hoe beter, want anders wordt ie er misschien dadelijk bang voor als hij te laat ermee begint, nu maken die dingen meer een positieve indruk is juist leuk!!