Vliegen

Hallo dames

Hebben jullie nog wat tips voor mij met het vliegen?
ik ga natuurlijk voor het eerst vliegen met Ryan en ik wil zo goed mogelijk voorbereid de lucht in gaan.

ik neem al cadeautjes voor hem mee om ieder uur te geven ofzo.
maar voor de rest zie ik er zo tegenop dat hij wilt gaan lopen en misschien wel heel hard gaat huilen.
ik wil niemand tot overlast zijn dus ik maak me daar heel erg druk om.
kortom alle tips zijn welkom hahaha

ik moet 10.5 uur vliegen en ryan heeft geen eigen stoel.
ik ben benieuwd.

groetjes van Natasja en Ryan

Hoi Natasja,

Jee, hoe oud is Ryan ook alweer?
Net 1 jaar toch?

Ik zou me niet zo druk maken.
Nou ja, dat deed ik dus zelf wel maar is echt niet nodig.
Stephan heeft 2x zo’n lange vliegreis meegemaakt (naar Amerika dus ook zo’n 10 uur ongeveer).
De eerste keer was hij 9,5 maand en de tweede keer was hij bijna 3 jaar.

Je hebt al elk uur een cadeautje. Da’s al een hele slimme.
Verder moet je gewoon zorgen dat je wat speelgoed bij je hebt dat hij leuk vind. Misschien en leuk boekje ofzo, of een paar autootjes (ik heb geen idee waar hij van houdt)

Je zegt dat je voor hem geen stoel hebt.
Maak je daar niet druk om.
Zéér waarschijnlijk heb je er wél eentje.
Er is 9 van de 10 keer een stoel (meerdere) niet bezet in een vliegtuig, en de stewardessen zijn zeer behulpzaam.
Als er een extra stoel vrij is (en je vraagt er desnoods naar) dan is er een hele grote kans dat jij die extra stoel krijgt voor Ryan.
Wij hadden dat wel allebei de keren met Stephan.

Verder vinden ze een vliegtuig (en wat dacht je van al die mensen) vaak zeer interessant.

Echt…het gaat vast goed.

Mocht je meer willen weten geef je maar een gil

Met welke maatschappij vlieg je trouwens?

Groetjes, mamma van Stephan

ryan is dan bijna 20 maanden als we gaan.
we vliegen met Holland Exel.
Ik heb het zelf niet zo op vliegen dus misschien maak ik me daar ook een beetje zorgen over.
ik weet wel dat Ryan graag de show steelt en met iedereen kan opschieten, maar ook hij heeft weleens een driftbui en dat wil ik voorkomen.

bedankt alvast Bieb.

Kan je niet voorkomen Natas.
Al zou je willen.
Kids zijn kids en als die “zin hebben” in een driftbui, dan hebben ze er echt maling aan dat ze in een vliegtuig zitten hoor

Maar heus, het valt vast erg mee.
Ik heb me er ook druk over lopen maken, de laatste keer vooral.
Maar ze houden over het algemeen best rekening met kids (het personeel bedoel ik).

En mijn ervaring is dat veel mensen in het vliegtuig het heerlijk vonden als Steef eens langs kwam lopen.
De reis is nou eenmaal lang en saai en een kind brengt dan wat leven in de brouwerij!

Maar ik kan me voorstellen dat je er tegenop ziet hoor.
Vooral ook omdat je alleen reist natuurlijk.

Succes!

Groetjes, mamma van Stephan

Hoi Natasja,

Ik ga volgende week vrijdag vliegen en shit (oeps mag ik niet meer zeggen) we hebben een tussenlanding in Rotterdam ( heen en terugweg). Ik zie de bui al hangen. Maar ik heb heel veel advies van de dames op dit forum gekregen, dus ik ben goed voorbereid.

Ik vertel je wel hoe het is geweest. Verders vind ik van die cadeautjes erg leuk idee.

TIPS:
Neusspray voor het stijgen en dalen. Fopspeen eventueel meenemen.
Kind extra laten drinken i.v.m. andere lucht vochtigheid in vliegtuig.
Oordopjes voor te vliegen (zitten speciale gaatjes in).
Speelgoed meenemen.
Enne het vliegen op zich vinden ze al een hele ervaring.

Veel plezier en succes.

Groetjes,

Diana moeder van Daan