Vliegen

Hallo allemaal,

Wij gaan in januari volgend jaar een weekje weg met naar Tenerife. Daan gaat voor het eerst vliegen. Wie heeft er tips voor mij ivm vliegen met kids. Heb al oordopjes, neusspray voor hem.

Alle tips zijn welkom.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

Geef hem tijdens het opstijgen en landen iets te drinken. Er bestaan ook speciale oordopjes maar dat moet je even voor het vliegen bij de stewades navragen want ik weet niet of ze ook voor kinderen zijn.

Lekker hoor een weekje naar het buitenland, zeker een lekker warm land.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-2004).

Inderdaad, neusspray voordat je gaat opstijgen en landen en verder tijdens het stijgen en landen wat laten drinken.

Toen we met Stephan naar Amerika gingen vliegen zag ik er eerlijk gezegd erg tegenop. Hij was toen 9,5 maand en de laatste keer bijna 3 jaar.
Maar ik moet je zeggen dat het ENORM is meegevallen.
Ik heb er bij hem totaal niks van gemerkt.
Alleen toen hij 9 maanden was moest hij vreselijk lachen bij het opstijgen en landen en toen hij bijna 3 was zei hij alleen dat hij niks hoorde

Heel veel succes en alvast een fijne vakantie.
Heerlijk hoor!!!

Groetjes, mamma van Stephan

hier nog nooit problemen gehad met geen van tweeen tijdens opstijgen of landen, hooguit onder weg als ze nog geen eigen stoel hebben wordt je er wel eens moe van in die kleine ruimte, we boeken tegenwoordig altijd in duitsland en daar kan je al vantevoren aangeven ik wil eerste rij zitten heb je veeeeel meer beenruimte en kan je ze beetje laten kruipen voor je of gewoon laten staan , weet niet of je dat bij nederlandse maatschappijen ook kunt

groetjes Kim, mama van

en

en voor de rest als ie een speen heeft, neem die dan mee en prop dat ding in zijn mond tijdens stijgen of landen dan ploppen die oortjes zo weer open door de zuigbeweging, of ipv zijn antilek beker , weer een ouderwetsflesje met speen erop en daar lekker wat te drinken in

groetjes Kim, mama van

en

Heeeeeeeeeee lekker zeg effe weg uit dit koude kikkerlandje. Ik heb helaas geen tips voor je, we hebben nog niet met Evianne gevlogen. Wens jullie wel mega veel plezier en maak je wat toffe foto`s van Daan ?

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Dames,

Bedankt voor alle tips. Ik denk dat ik even vooruit kan. Heb al oordopjes voor kids en ik denk dat ik inderdaad de speen meeneem. Goed idee had ik nog niet aan gedacht.
We gaan lekker een weekje naar Tenerif een van de Canarische eilanden. Hoop dat het daar inderdaad lekker weer is.
Nog maar 4 weekjes en dan jippie.

Nou bedankt alvast. Laat jullie zeker weten hoe het was en zal boel foto´s van Daan maken

Groetjes,

Diana moeder van Daan

Ik weet niet hoe oud je kinderen zijn (ik zou het volgende maar niet toepassen bij een baby ^^), maar kauwgom werkt (iniedergeval bij mij ) erg goed.
Gewoon flink kauwen en je hebt (bijna) geen last meer van de druk, en natuurlijk gewoon je kind afleiden, werkt ook goed. (ga dan dus niet schreeuwen dat het vliegtuig neerstort ofzo verkeerde soort afleiding :D)

Ikke ben pas 16

Hoi hoi
Wat een goede tips, ik zal ze eens onthouden. Wij gaan namelijk in maart ook een weekje op vakantie, naar Gran Canaria! Dus dat wordt de eerste keer vliegen voor ons Jeroentje! Ik moet de 18e januari weer met hem naar de kinderarts en zal het ook eens aan haar vragen. Wie weet heeft zij ook nog wel tips. Zoja, dan zal ik ze hier plaatsen…ik weet alleen niet of jij er wat aan hebt Diana, ik weet namelijk niet wanneer jullie vertrekken?

Groetjes,
Sonja

Hoi Sonja,

Ik vertrek vrijdag 14-01-2005.

Veel plezier in maart.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

Hoi Diana
Oh wat lekker zeg, da’s aanstaande vrijdag al!! Ik ben best een beetje jaloers hoor, het duurt nog zo lang voordat het maart is!
Veel plezier gewenst alvast!

Groetjes,
Sonja

Nou, de tijd vlieg wel voorbij. Voor je het weet is het al weer maart. En als je terug bent denk je goh dat vloog voorbij.

Kan me bijna niet voorstellen dat we vrijdag vertrekken. Gek hé!

Groetjes,

Diana moeder van Daan

zo schiet al lekker op nu,vast een hele fijne vakantie he

Ohooooh das al lekker snel, heel veel plezier Diana ennuuuhmmm je maakt toch zeker wel een paar leuke fotos he ?

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Ben zeker van plan om een boel veel foto´s te maken.

Groetjes,

Diana moeder van Daan