Hoi mama’s
Met mijn vriend gaat het gelukkig ondertussen weer beter. Zijn revalidatie loopt voorspoedig en hij is nu eindelijk zover terug op de been (eindelijk sinds april) dat hij weer redelijk kan lopen zonder krukken en alle slangetjes, catheters en toestanden van zijn lichaam zijn verwijderd. Hoog tijd dus voor ons nu voor een welverdiende vakantie! pff wat ben ik en wij allemaal daar aan toe zeg! Even heerlijk weg en proberen om dit nu echt allemaal achter ons te laten, al staat het natuurlijk nog als een film in mijn geheugen gegrifd. Maar… wat ik jullie eigenlijk wilde vragen. Wij gaan nu dus in nov vliegen naar de canarische eilanden. Hoe kan ik dit het beste aanpakken? Ik bedoel, het is al gauw een uur of 4/5 vliegen, dan nog de uren erbij tellen die je kwijt bent met rijden naar het vliegveld, het wachten, na aankomst de transfer naar de bungalow etc etc. Volgens mij moet je al gauw rekenen op een uur of 8 a 10 in totaal reizen. Nu weet ik de tijden nog niet precies, maar zowieso, Hoe doe je dit met een kind van 2??? Kunnen ze slapen in een vliegtuig? Aangezien ze nog net geen 2 is (we gaan nl begin nov en ze wordt eind nov pas 2), prijstechnisch dus heel voordelig nog, maar in het vliegtuig krijgt ze hierdoor nog geen eigen stoel. Bij mijn vriend kan ze nog niet op schoot, die houdt dat nog niet zo lang, dus dat komt toch op mij neer. Hoe laat ik haar in godsnaam slapen? Of gewoon op een stoel of op schoot laten zitten voor 4 a 5 uur lang!!! Dat gaat toch gewoon niet?! Ik weet niet hoe dat met jullie kindjes is, maar hier houdt ik ze nog maar amper voor het avondeten in de stoel zonder dat ze ongeduldig wordt, laat staan 5 uur! Slaapt een kind uberhaubt wel op zo’n lange reis en heeft iemand gewoon wat tips in het algemeen over het reizen met een klein kind? Hoeveel speelgoed nemen jullie mee bijvoorbeeld? en dan zowel voor in het vliegtuig als voor op vakantie zelf? En nemen jullie ook potjes voeding mee etc voor de zekerheid? en die transfer van het vliegveld naar onze vakantiebungalow, zit daar wel een autostoel in die auto/bus, of hoeft dat daar weer niet? Mijn hoofd zit vol met vragen en zorgen. Ik weet dat ik het niet moet doen en er na alles eigenlijk gewoon van moet gaan genieten, maar ik maak me nu al druk om die heen en terugreis! pfff…
mama1980
Gewijzigd door - mama1980 op 30 Sep 2011 23:14:44