quote:
Ga je volgende week naar Terschelling?(was toch terschelling?)
JA! lekker een paar dagen effe met z’n tweetjes, in de bruidssuite! heb er zo’n zin in.
heb nog nooit in een hotel gezeten dus ben benieuwd
Groetjes Marianne Mama Van Ruben
quote:
Ga je volgende week naar Terschelling?(was toch terschelling?)
JA! lekker een paar dagen effe met z’n tweetjes, in de bruidssuite! heb er zo’n zin in.
heb nog nooit in een hotel gezeten dus ben benieuwd
hoi hoi Manou heeft precies dezelfde pukkeltjes. Bij haar is het een reactie op muggen prikken. (heeft ze van mij ik kan ook zo raar reageren op vanalles) Aan het begin van de zomer heeft ze hele andere plekken ervan gehad. De ene keer hele schijven en de andere keer kleine pukkeltjes dat het wel allergie van voedsel leek. Nu heeft ze een aantal plekjes met witte puntjes. Raar he. Bij haar zijn dit de muggen jij zal het morgen horen. Weet je wat het is en ben je gerust gesteld… Daarna lekker op vakantie. Groetjes ietsia
En de uitslag is binnen
niks ernstig dus insecte beten waarschijn zand vlooien.
op zich niet zo raar want onze tuin was de laatste weken een groot zand paradijs
Oh wat fijn dat het niks ernstigs is. Maar even lekker uit het zand weghouden die kleine man! Hihi!
Groetekes, Sje
Oooh, gelukkig maar!
Ik zag de foto net voor het eerst en ook ik herkende deze plekjes heel goed van Kaya!
Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya
nou gelukkig dat het niks erntig is .ik dacht aan muggenbulten .sterkte ruben .hij heeft toch wel wat voor de jeuk he gekregen
groetjes marielle mama van
10-10-01
quote:
toch wel wat voor de jeuk he gekregen
Nee hij heeft niks meegekregen, want hij heeft gelukkig geen jeuk eraan.
Hoi Marianne,
Gelukkig is het niets ernstig, ben jij lekker gerustgesteld
en nu maar toeleven naar de vakantie
Gelukkig niks ernstigs en heeft Ruben er geen last van!
Nu kan je weer lekker naar je vakantie toeleven.
Groetjes Maaike
" border=0>
" border=0>
gelukkig niets ernstig. kan je lekker op vakantie. Als ze daar maar niet van de zandvlooien hebben, kom je straks met nog meer vlekjes thuis.hihi
Groetjes ietsia
quote:
gelukkig niets ernstig. kan je lekker op vakantie. Als ze daar maar niet van de zandvlooien hebben, kom je straks met nog meer vlekjes thuis.hihi
O daar ben ik helemaal niet bang voor.
want wij gaan lekker met zijn tweetjes en Ruben blijft bij oma en opa logeren
Nou gelukkig maar.
Manon haar muggebultjes zag er ook zo uit.
Alvast veel plezier in je luxe suite!
Tessie
mijn dochter van 3 jaar heeft het op haar gezicht armen en benen
ben bij de huisarts geweest en die zegt dat het een zonne/warmte allergie is ,niks aan te doen dus
ik hoop dat je er iets aan hebt
Ik denk dat Ruben inderdaad na 3 jaar wel van de vlekjes van de zandvlooien af is!
Groetekes, Sje
Haha dat is wel te hopen Sje. Sorry hoor, ik moet ff lachen…hihi.
Groetjes van Christa