ARGH. Zit ik lekker in de tuin in mijn gloednieuwe en mooie zwarte jurk, zegt mijn vriend doodleuk: ‘Er zit iets op je TIET’. Ik ergde me al aan dat woord trouwens. Maar goed, ik kijken. Zie ik inderdaad een rood-oranje vlek zitten. Ik gebruik altijd Lipfinity van Max Factor, die lippenstift die heel lang blijft zitten. Ik denk dat die aan mijn hand ofzo heeft gezeten en dat ik daarmee over de jurk ben gegaan. Ik zou niet weten wat het anders zou kunnen zijn. Maar vervelend: de vlek gaat er niet uit. Ik heb het geprobeerd met mijn oogremover (die die lipstick normaal goed weghaalt), wasbenzine, terpetine en zo’n badje met vlekkenoplosser van Citin. Niks. De jurk was 24,95 en het is geen wereldramp dat er een vlek in zit, maar de jurk staat me heel mooi en ik baal ervan!
Heeft iemand een idee hoe je dat hardnekkige spul weg kan halen? En zou zo’n vlek er uit kunnen gaan door de jurk te verven met van die Dylon textielverf? Tips please, want ik heb niet zo’n zin om opnieuw een jurk te gaan halen. Zul je ook net zien dat de M weg is…GRRR.
Groetjes Rainbow, trotse mama